Využití mobilních platforem iOS a Android pro rozvoj videoportálu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Kratochvíl, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:42Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:42Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30530
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je prezentace celého procesu rozšíření mobilní aplikace vybraného videoportálu a hledání rozdílů v tomto procesu mezi aplikací pro operační systém iOS a Android. Současně je rozebráno chování uživatelů před a po rozšíření služby na mobilní přístroje, porovnání obou aplikací, marketingové komunikace a jejich zhodnocení. Teoretické část se zabývá definováním a historickým vývojem mobilních aplikací z obecného hlediska a jejich zapojením do marketingového mixu. |
|
dc.format |
73 (110 287 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
videoportál
|
cs |
dc.subject |
ios
|
cs |
dc.subject |
android
|
cs |
dc.subject |
aplikace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
videoportal
|
en |
dc.subject |
ios
|
en |
dc.subject |
android
|
en |
dc.subject |
applications
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.title |
Využití mobilních platforem iOS a Android pro rozvoj videoportálu |
|
dc.title.alternative |
Use of iOS and Android Platforms in the Development of a Videoportal |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Krutil, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2014-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this bachelor thesis is to show the whole process of spreading a mobile application of a chosen video portal. The thesis also tries to find differences in this process, based on using different platforms - the iOS and Android operation systems. Attention is paid to user behaviour before and after the service is available on mobile devices. The thesis compares both applications and their marketing communication, and evaluates them. The theoretical part is focused on the definition and the historical development of mobile applications from a more general point of view. This part also focuses on adding these applications to the marketing mix. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
37003
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account