Návrh marketingové komunikace s vybranými skupinami zákazníků festivalu Fingers Up
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Novotná, Mária
|
|
dc.contributor.author |
Drtilová, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:59Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:59Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30587
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce je zaměřena na komunikaci se zákazníky festivalu Fingers Up. V teoretické části této práce je čtenář seznámen s problematikou, která se týká marketingového mixu služeb a marketingové komunikace, dále je práce soustředěna na SWOT analýzu, analýzu konkurence a zákazníka, a také na segmentaci zákazníků. Část praktická je orientovaná konkrétně na firmu a její nabízený produkt či službu, kterou je festival Fingers Up. Tyto náležitosti jsou posouzeny na základě marketingového mixu a vhodných analýz. Stěžejní částí této práce je následné navržení vhodných návrhů a doporučení. |
|
dc.format |
59 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
integrovaná marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
segmentace zákazníků
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
analýza zákazníka
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
integrated marketing communication
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
customer segmentation
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.title |
Návrh marketingové komunikace s vybranými skupinami zákazníků festivalu Fingers Up |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication Proposal for Specific Groups of Customers at Fingers Up Festival |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2014-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis is focused on the communication with customers of the Fingers Up festival. In the theoretical part of the thesis the reader learns about the issue concerned with the marketing mix of services and the marketing communication, furthermore it is focused on the SWOT analysis, the competition analysis and the customer analysis, and also on the customer segmentation. The practical part concentrates on the firm and its offered product or service in particular, which is the Fingers Up festival. These requirements are assessed on the basis of the marketing mix and suitable analyses. The crucial part of the thesis is the following projecting of suitable suggestions and the recommendation. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37081
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account