Analýza konkurence firmy Ortex spol. s r.o. na tuzemském a zahraničním trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurence firmy Ortex spol. s r.o. na tuzemském a zahraničním trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pikner, Tomáš
dc.contributor.author Enkhbaatar, Enerel
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:59Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:59Z
dc.date.issued 2014-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30589
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je věnována analýze konkurence firmy Ortex spol. s r.o., jak na tuzemském, tak i na zahraničním trhu. V této práci jsou řešeny nejprodávanější produkty firmy, jako jsou například ortézy určené na krk, rameno, kotník nohy a zápěstí. Práce je rozdělena na dvě části, a to část teoretickou a část praktickou. V teoretické části je provedena literární rešerše všech zdrojů, které se vztahují k zadané problematice. V praktické části je uveden profil firmy, na které navazuje analýza podnikového okolí v podobě PEST analýzy, SWOT analýza a Porterova analýza konkurence. Hlavní část práce je zaměřena na analýzu vybraných produktů a na analýzu konkurenčních firem. V závěru práce jsou doporučené možné návrhy ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy.
dc.format 61 s. (81 081 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurence cs
dc.subject produkt cs
dc.subject tuzemský trh cs
dc.subject zahraniční trh cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Competition en
dc.subject Product en
dc.subject Domestic Market en
dc.subject Foreign Market en
dc.subject PEST Analysis en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.title Analýza konkurence firmy Ortex spol. s r.o. na tuzemském a zahraničním trhu
dc.title.alternative Competition Analysis of the Company Ortex spol. s r.o. on the Domestic and Foreign Market
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hanáková, Petra
dc.date.accepted 2014-06-03
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the competition analysis of the company Ortex spol. s r.o. on the domestic and foreign market. In this thesis, there are solved the best-selling products of the company, such as neck, shoulder, ankle and wrist braces. This thesis is divided into two parts - theoretical and practical. In the theoretical part there is a literature review of all sources related to the specified issue. In the practical part there is introduced a company profile, following are processed the analyses of the corporate area such as a PEST analysis, SWOT analysis and Porter's analysis of the competition. The main part of the thesis is focused on the analysis of selected products and on the analysis of competing companies. In the conclusion of the thesis there are recommended possible proposals for increasing the competitiveness of the company.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 37083
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
enkhbaatar_2014_dp.pdf 1.135Mb PDF View/Open
enkhbaatar_2014_vp.pdf 543.4Kb PDF View/Open
enkhbaatar_2014_op.pdf 764.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account