Měření spokojenosti zákazníků u společnosti DIMER, spol. s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Petrů, Marek
|
|
dc.contributor.author |
Hřibová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:19:03Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:19:03Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30600
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci jsem se zabývala měřením spokojenosti zákazníků ve společnosti DIMER, spol. s.r.o. pro trhy B2B. Nejdříve jsem se zaměřila na profil a produkty společnosti. Následovalo vytvoření SWOT analýzy téhle společnosti, na základě které jsem zjistila, jaké jsou silné a slabé stránky společnosti a její případné příležitosti či hrozby. Vytvořila jsem dotazník, který byl na základě konzultace s výkonným ředitelem rozeslán do velkých, středních a malých firem, od kterých byla očekávána největší návratnost. Na základě získaných dat jsem provedla zhodnocení za rok 2013, které je směrodatné pro firmu pro další roky. |
|
dc.format |
61 s. (75 887 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
B2B trhy
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
B2B markets
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
survey
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.title |
Měření spokojenosti zákazníků u společnosti DIMER, spol. s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The Evaluation of Customers Satisfaction in DIMER, spol. s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šilhánová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2014-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my bachelor thesis I focused on measuring customer satisfaction at DIMER, spol. s.r.o. for B2B markets. First I looked at the profile and products. Followed by the creation SWOT analysis of this company, based on that I found out what are the strengths and weaknesses of the company and the potential opportunities and threats. I created a questionnaire, which was based on consultation with the Executive Director circulated in large, medium and small companies, from which it was expected the greatest return. Based on the data I carried out an assessment in 2013, which is the standard for the company for years to come. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37094
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account