Měření spokojenosti zákazníků u společnosti DIMER, spol. s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků u společnosti DIMER, spol. s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petrů, Marek
dc.contributor.author Hřibová, Petra
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:19:03Z
dc.date.available 2015-03-08T21:19:03Z
dc.date.issued 2014-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30600
dc.description.abstract Ve své bakalářské práci jsem se zabývala měřením spokojenosti zákazníků ve společnosti DIMER, spol. s.r.o. pro trhy B2B. Nejdříve jsem se zaměřila na profil a produkty společnosti. Následovalo vytvoření SWOT analýzy téhle společnosti, na základě které jsem zjistila, jaké jsou silné a slabé stránky společnosti a její případné příležitosti či hrozby. Vytvořila jsem dotazník, který byl na základě konzultace s výkonným ředitelem rozeslán do velkých, středních a malých firem, od kterých byla očekávána největší návratnost. Na základě získaných dat jsem provedla zhodnocení za rok 2013, které je směrodatné pro firmu pro další roky.
dc.format 61 s. (75 887 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject B2B trhy cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject B2B markets en
dc.subject marketing research en
dc.subject survey en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject customer satisfaction en
dc.title Měření spokojenosti zákazníků u společnosti DIMER, spol. s.r.o.
dc.title.alternative The Evaluation of Customers Satisfaction in DIMER, spol. s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šilhánová, Jana
dc.date.accepted 2014-05-29
dc.description.abstract-translated In my bachelor thesis I focused on measuring customer satisfaction at DIMER, spol. s.r.o. for B2B markets. First I looked at the profile and products. Followed by the creation SWOT analysis of this company, based on that I found out what are the strengths and weaknesses of the company and the potential opportunities and threats. I created a questionnaire, which was based on consultation with the Executive Director circulated in large, medium and small companies, from which it was expected the greatest return. Based on the data I carried out an assessment in 2013, which is the standard for the company for years to come.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 37094
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
hřibová_2014_dp.pdf 2.022Mb PDF View/Open
hřibová_2014_vp.pdf 611.0Kb PDF View/Open
hřibová_2014_op.pdf 655.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account