Návrh komunikačního plánu na trhu B2C

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh komunikačního plánu na trhu B2C

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gürtler, Milan
dc.contributor.author Kovácsová, Alžběta
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:19:10Z
dc.date.available 2015-03-08T21:19:10Z
dc.date.issued 2014-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30618
dc.description.abstract Hlavním cílem této bakalářské práce je navrhnout komunikační mix zaměřený na konečné spotřebitele společnosti Leon ORTHOSHOES, která se zabývá výrobou a prodejem zdravotní, ortopedické a pracovní obuvi. V teoretické části je zpracována odborná literatura z oblasti spotřebitelského marketingu a marketingové komunikace. V praktické části jsou stanoveny cíle a cílové skupiny společnosti, následně jsou provedeny analýzy vnějšího i vnitřního prostředí. Dále je uveden stávající propagační mix společnosti a na něj navazuje návrh marketingové komunikace společně s finančním a časovým plánem a návrhy na měření efektivnosti jednotlivých nástrojů komunikace.
dc.format 81
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikační mix cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject konečný spotřebitel cs
dc.subject reklama cs
dc.subject propagace cs
dc.subject Communications mix en
dc.subject communication en
dc.subject an and customer en
dc.subject advertising en
dc.subject promotion en
dc.title Návrh komunikačního plánu na trhu B2C
dc.title.alternative Proposal of Communication Plan for B2C Market
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2014-05-28
dc.description.abstract-translated The main aim of the bachelor's thesis is to propose communication mix focusing on end consumers of Leon ORTHOSHOES company, which manufactures and sells medical, orthopaedic and working boots. In the theoretical part the literature dealing with consumer marketing and marketing communication is used. In the practical part, company's objectives and target groups are identified and subsequently, an analysis of internal and external environment is conducted. Furthermore based on the company's current communication mix, the proposal of marketing communication with financial and time plan and proposals to measure the effectiveness of individual communication tools are suggested.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 37118
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
kovácsová_2014_dp.pdf 1.853Mb PDF View/Open
kovácsová_2014_vp.pdf 528.5Kb PDF View/Open
kovácsová_2014_op.pdf 609.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account