Návrh komunikačního plánu na trhu B2C
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gürtler, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Kovácsová, Alžběta
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:19:10Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:19:10Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30618
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem této bakalářské práce je navrhnout komunikační mix zaměřený na konečné spotřebitele společnosti Leon ORTHOSHOES, která se zabývá výrobou a prodejem zdravotní, ortopedické a pracovní obuvi. V teoretické části je zpracována odborná literatura z oblasti spotřebitelského marketingu a marketingové komunikace. V praktické části jsou stanoveny cíle a cílové skupiny společnosti, následně jsou provedeny analýzy vnějšího i vnitřního prostředí. Dále je uveden stávající propagační mix společnosti a na něj navazuje návrh marketingové komunikace společně s finančním a časovým plánem a návrhy na měření efektivnosti jednotlivých nástrojů komunikace. |
|
dc.format |
81 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
konečný spotřebitel
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
Communications mix
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
an and customer
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.title |
Návrh komunikačního plánu na trhu B2C |
|
dc.title.alternative |
Proposal of Communication Plan for B2C Market |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2014-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of the bachelor's thesis is to propose communication mix focusing on end consumers of Leon ORTHOSHOES company, which manufactures and sells medical, orthopaedic and working boots. In the theoretical part the literature dealing with consumer marketing and marketing communication is used. In the practical part, company's objectives and target groups are identified and subsequently, an analysis of internal and external environment is conducted. Furthermore based on the company's current communication mix, the proposal of marketing communication with financial and time plan and proposals to measure the effectiveness of individual communication tools are suggested. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37118
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account