Vstup společnosti CAIS s.r.o. na trhy v Pobaltských zemích
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Červinka, Martin
|
|
dc.contributor.author |
Křepelka, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:19:11Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:19:11Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30621
|
|
dc.description.abstract |
V bakalářské práci je provedena analýza možností vstupu společnosti CAIS s. r. o. na trhy v Pobaltských zemích. V teoretické části jsou zpracovány informace z odborné literatury, které osvětlují postup vstupu na zahraniční trhy a definují jednotlivé analýzy. V analytické části je představena firma, popis jejích výrobků a činností v oblasti výroby a distribuce bránových a vratových systémů. Poté následuje analýza Pobaltských zemí a na ni navazující analýza PEST. V práci je dále vyčleněna konkurence, která je následně analyzována Porterovou metodou. V dalších bodech je rozebrána komunikace firmy směrem k zákazníkům a jednotlivé veletrhy, které se týkají tohoto odvětví. V předposlední fázi praktické části je vypracována SWOT analýza. Jako poslední bod jsou návrhy a doporučení pro společnost CAIS s. r. o., které se týkají vstupu na trhy v Pobaltí. |
|
dc.format |
106 s. (134 028 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
bránové a vratové systémy
|
cs |
dc.subject |
pobaltí
|
cs |
dc.subject |
cais
|
cs |
dc.subject |
vstup
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
pest analýza
|
cs |
dc.subject |
gates and doors systems
|
en |
dc.subject |
baltic countries
|
en |
dc.subject |
cais
|
en |
dc.subject |
entry
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
pest analysis
|
en |
dc.title |
Vstup společnosti CAIS s.r.o. na trhy v Pobaltských zemích |
|
dc.title.alternative |
Entry of Company CAIS s.r.o. into Market in Baltic Countries |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2014-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on analysis concerning the entry of the CAIS Ltd into market in the Baltic countries. The theoretical part presents information from technical literature which illuminate the process of entering to foreign markets and define each analysis. The practical part provides a presentation of the company, description of their products and activities in the area of production, distribution of gates and doors systems. This is followed by market analysis of the Baltic countries which is subsequent by PEST analysis. The following part is an analysis of competition followed by Porter. The next part analyzes company communication to customers and various exhibition related to this sector followed by SWOT analysis. As a final point there are proposals and recommendations for company CAIS Ltd. relating to entry into the Baltic markets. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37121
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account