Komunikační plán obchodní firmy Pavel Šoula "PAM"

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán obchodní firmy Pavel Šoula "PAM"

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šnírer, Michal
dc.contributor.author Würzová, Monika
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:19:21Z
dc.date.available 2015-03-08T21:19:21Z
dc.date.issued 2014-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30644
dc.description.abstract Tématem mé bakalářské práce bude komunikační plán obchodní firmy Pavel Šoula "PAM". Bakalářská práce bude obsahovat dvě části a to teoretickou a analytickou část. V teoretické části budou shromážděny poznatky z dostupné literatury a dat, které budou aplikovány na již zmiňované téma. V analytické části bude nejprve představena obchodní firma Pavel Šoula "PAM" společně s portfoliem firmy. Dále potom budou využity situační analýzy, které budou sloužit nejenom ke zlepšení povědomí o konkurenci, ale také ke zjištění silných a slabých stránek firmy, příležitostí a hrozeb, které ohrožují společnost. V bakalářské práci bude využita i výzkumná sonda, která bude sloužit ještě k přesnějšímu vypracování práce. Závěrem práce bude návrh komunikačního plánu obchodní firmy "PAM".
dc.format 88 s. (126 443)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikační plán cs
dc.subject analýza cs
dc.subject reklama cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject Communication plan en
dc.subject analyse en
dc.subject advertisement en
dc.subject marketing communication en
dc.subject sales support en
dc.subject personal selling en
dc.title Komunikační plán obchodní firmy Pavel Šoula "PAM"
dc.title.alternative Communication Plan of the Trading Company Pavel Soula - "PAM"
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Holíková, Kateřina
dc.date.accepted 2014-05-30
dc.description.abstract-translated Topic of bachelor´s thesis will be a communication plan of business company named Pavel Šoula "PAM". Bachelor thesis will contain two parts, theoretical and analytical. In theoretical part will be assemply pieces of knowledge from available literature and datas, which will be apply on mentioned theme. In analytical part will be first of all introduced business company named Pavel Šoula "PAM" together with firm portfolio. Afterthat will be used situational analyses, which these will be on service to improve awareness of competition and also to finding strength and weak sides of firm, opportunities and threats, which threatens business company. In bachelor´s thesis will be use also experimental well, which will serve to much more accurately proces the information of task. In conclusion will be proposal of communication plan for business company "PAM".
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 37150
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
würzová_2014_dp.pdf 1.467Mb PDF View/Open
würzová_2014_vp.pdf 607.5Kb PDF View/Open
würzová_2014_op.pdf 699.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account