Komunikační plán obchodní firmy Pavel Šoula "PAM"
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šnírer, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Würzová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:19:21Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:19:21Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30644
|
|
dc.description.abstract |
Tématem mé bakalářské práce bude komunikační plán obchodní firmy Pavel Šoula "PAM". Bakalářská práce bude obsahovat dvě části a to teoretickou a analytickou část. V teoretické části budou shromážděny poznatky z dostupné literatury a dat, které budou aplikovány na již zmiňované téma. V analytické části bude nejprve představena obchodní firma Pavel Šoula "PAM" společně s portfoliem firmy. Dále potom budou využity situační analýzy, které budou sloužit nejenom ke zlepšení povědomí o konkurenci, ale také ke zjištění silných a slabých stránek firmy, příležitostí a hrozeb, které ohrožují společnost. V bakalářské práci bude využita i výzkumná sonda, která bude sloužit ještě k přesnějšímu vypracování práce. Závěrem práce bude návrh komunikačního plánu obchodní firmy "PAM". |
|
dc.format |
88 s. (126 443) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
Communication plan
|
en |
dc.subject |
analyse
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
sales support
|
en |
dc.subject |
personal selling
|
en |
dc.title |
Komunikační plán obchodní firmy Pavel Šoula "PAM" |
|
dc.title.alternative |
Communication Plan of the Trading Company Pavel Soula - "PAM" |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Holíková, Kateřina |
|
dc.date.accepted |
2014-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
Topic of bachelor´s thesis will be a communication plan of business company named Pavel Šoula "PAM". Bachelor thesis will contain two parts, theoretical and analytical. In theoretical part will be assemply pieces of knowledge from available literature and datas, which will be apply on mentioned theme. In analytical part will be first of all introduced business company named Pavel Šoula "PAM" together with firm portfolio. Afterthat will be used situational analyses, which these will be on service to improve awareness of competition and also to finding strength and weak sides of firm, opportunities and threats, which threatens business company. In bachelor´s thesis will be use also experimental well, which will serve to much more accurately proces the information of task. In conclusion will be proposal of communication plan for business company "PAM". |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37150
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account