Analýza pasivních bankovních produktů pro retailovou klientelu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pospíšilíková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Réznerová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:19:23Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:19:23Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30652
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem této bakalářské práce je analýza pasivních bankovních produktů určených retailové klientele. Teoretická část se zabývá především bankovním systémem, charakteristikou banky a členěním bankovních produktů. Praktická část je zaměřena na srovnání nabídek běžných, spořicích účtů a termínovaných vkladů osmi různých bank. Cílem práce je vybrat pomocí modelových situací vždy nejvhodnější bankovní produkt pro konkrétního fiktivního klienta. |
|
dc.format |
116 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
obchodní banka
|
cs |
dc.subject |
pasivní bankovní produkty
|
cs |
dc.subject |
běžný účet
|
cs |
dc.subject |
spořicí účet
|
cs |
dc.subject |
termínovaný vklad
|
cs |
dc.subject |
commercial bank
|
en |
dc.subject |
passive banking products
|
en |
dc.subject |
current account
|
en |
dc.subject |
savings account
|
en |
dc.subject |
term deposit
|
en |
dc.title |
Analýza pasivních bankovních produktů pro retailovou klientelu |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Passive Banking Products for Retail Clients |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šedová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2014-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this bachelor´s thesis is the analysis of passive banking products for retail clients. Its theoretical part deals mainly with the banking system, bank characteristics and structuring of banking products. The practical part is focused on the comparisons of current, savings accounts and term deposits offered by eight different banks. The aim is to choose the most suitable product for a fictitious clients, namely with using model situations. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Finanční řízení podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Financial management of enterprises |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37160
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account