Komunikační plán pro firmu Nábytkový servis
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Mikel, Miroslav
|
|
dc.contributor.author |
Drábeček, Josef
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:19:24Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:19:24Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30656
|
|
dc.description.abstract |
Obsahem této bakalářské práce je komunikační plán pro truhlářskou dílnu s názvem Nábytkový servis. V teoretické části je z části popsána právní forma podnikání, dále tato část obsahuje popis marketingu a propagace. Hlavním tématem pro praktickou část je problematika marketingové komunikace a komunikačního plánu. V úvodu praktické části je popis podnikání a analýza současné situace. Práce také obsahuje anketu, zpracování SWOT analýzy a komunikační plán, který řeší použité komunikační nástroje, techniky, kanály a média. V závěru jsou vyhodnoceny zvolené komunikační techniky a navržena doporučení. |
|
dc.format |
65 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Communication plan
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
media
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Komunikační plán pro firmu Nábytkový servis |
|
dc.title.alternative |
Communication plan for Furniture Service Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2014-09-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of the bachelor thesis is the communication plan for a furniture workshop called Furniture Service. The first chapter of the theoretical part describes the legal form of business. This section contains a description of marketing and promotion. The main theme of the practical part deals with the issue of the marketing communication and the communication plan. In the begining of the practical part there are the business description and analysis of the current situation. The work also includes a survey, SWOT analysis and the communication plan that addresses used communication tools, techniques, channels, and media. In the conclusion selected communication techniques and designed recommendations are evaluated. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37171
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account