[NEOBHÁJENO] Marketingový plán firmy Metal Servis Czech, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Stehlíková, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Pravcová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:19:25Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:19:25Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30661
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce bude vytvoření marketingového plánu pro společnost Metal Servis Czech, s.r.o. Cílem práce bude vytvořit soubor možných řešení, který odpovídá na otázku budoucího rozvoje firmy v marketingové oblasti a má vnést nový pohled na aktivity společnosti. Práce bude rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část bude zaměřena na sběr informací z odborné literatury. Praktická část práce bude věnována analýzám nezbytných pro sestavení marketingového plánu, definici hlavních a dílčích cílů, s jejichž pomocí lze postupně plán implementovat. |
|
dc.format |
51 s. (77 820 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
poslání
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
Analysis
|
en |
dc.subject |
Strategy
|
en |
dc.subject |
Mission
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Plan
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Marketingový plán firmy Metal Servis Czech, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Marketing Plan of the Company Metal Servis Czech, s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2014-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main subject of this thesis will be a marketing plan of the company Metal Servis Czech, s.r.o. The aim of this thesis will be a proposal of possible solutions which will answer the question of future development of the company´s marketing activities. The thesis should bring a new perspective on company´s activities. This thesis will be divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part will focus on the collection of information from literature. The practical part will be dedicated to required analyses, which will help to define the major and partial goals and help to implement the pla gradually. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37176
|
|
utb.result.grade |
F |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
local.subject |
strategický marketing
|
cs |
local.subject |
strategic marketing
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account