Marketingový plán rekreačně vzdělávacího zařízení Sluneční hole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Talášek, Vojtěch
|
|
dc.contributor.author |
Semelová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:19:49Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:19:49Z |
|
dc.date.issued |
2014-06-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30726
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je sestavit marketingový plán pro rekreačně vzdělávací zařízení Sluneční hole. Tento plán by měl být nedílnou součástí každé společnosti. V teoretické části se nachází poznatky, které se týkají marketingového plánování, situačních analýz a marketingového mixu. Další součástí mé práce je praktická část, ve které je zpracována charakteristika rekreačního zařízení, situační analýzy a vyhotovený marketingový plán pro budoucí podnikání. |
|
dc.format |
60 s. (64 859 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
analýza mikroprostředí
|
cs |
dc.subject |
analýza marktoprostředí
|
cs |
dc.subject |
Porterův model
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
Porter´s five forces analysis
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.title |
Marketingový plán rekreačně vzdělávacího zařízení Sluneční hole |
|
dc.title.alternative |
Marketing Plan of Recreational and Educational Institution Sluneční hole |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2014-09-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor work is to set a marketing plan for recreational and educational facility Solar hole. This plan should be an integral part of every society. The theoretical part is the knowledge that relate to marketing planning, situation analysis and marketing mix. Another part of my job is the practical part, where is proceed a characteristics of recreational facility, situational analysis and executed marketing plan for future business. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37302
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-08-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account