Analýza využití nástrojů marketingového komunikačního mixu v organizaci XYZ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza využití nástrojů marketingového komunikačního mixu v organizaci XYZ

Show full item record

No preview available
Title: Analýza využití nástrojů marketingového komunikačního mixu v organizaci XYZ
Author: Podhorný, Petr
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Předmětem této bakalářské práce je marketingový komunikační mix. Teoretická část práce se zabývá popisem nástrojů marketingového komunikačního mixu. Cílem bakalářské práce je analyzovat využití nástrojů marketingového komunikačního mixu v Organizaci XYZ.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30867
Date: 2014-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 30426


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
podhorný_2014_dp.pdf 1.620Mb PDF View/Open
podhorný_2014_vp.doc 127Kb Microsoft Word View/Open
podhorný_2014_op.doc 85.09Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account