Analýza využití nástrojů marketingového komunikačního mixu v organizaci XYZ
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza využití nástrojů marketingového komunikačního mixu v organizaci XYZ |
Author: |
Podhorný, Petr
|
Advisor: |
Vaněk, Jiří
|
Abstract:
|
Předmětem této bakalářské práce je marketingový komunikační mix. Teoretická část práce se zabývá popisem nástrojů marketingového komunikačního mixu. Cílem bakalářské práce je analyzovat využití nástrojů marketingového komunikačního mixu v Organizaci XYZ. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30867
|
Date:
|
2014-02-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
C
30426
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account