Analýza e-shopu PattiStudio.cz
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Batani, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Javorová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:25:54Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:25:54Z |
|
dc.date.issued |
2015-03-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30977
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu internetového obchodu PattiStudio.cz. V teoretické části budou zpracovány literární zdroje, týkající se marketingu a marketingové komunikace, se zaměřením na specifika internetového prostředí. V praktické části bude analýzována stávající situace e-shopu a jeho marketingové a komunikační aktivity. Bude zpracována analýza konkurenčních firem a analýza zákazníků e-shopu a jejich nákupního chování. Na základě zjištěných faktů budou navržena vhodná opatření vedoucí ke zvýšení ekonomické aktivity e-shopu a zlepšení komunikace s jeho zákazníky. Rovněž budou vypracovány návrhy nových aktivit pro podporu dalšího rozvoje e-shopu. |
|
dc.format |
69 |
|
dc.format.extent |
1602463 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingové cíle
|
cs |
dc.subject |
marketingové strategie
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
marketing aims
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
situation analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.title |
Analýza e-shopu PattiStudio.cz |
|
dc.title.alternative |
Analysis of E-shop PattiStudio.cz |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2015-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor's thesis is aimed at the analysis of the internet shop PattiStudio.cz. Theoretical part presents information obtained from available literary sources pertaining to marketing and marketing communication, focusing on specifics of internet environment. Present standing of the e-shop and it's marketing and commuciation activities will be analyzed in practial part. The analysis of e-shop's competitors and customers together with their shopping behaviour will be included. Based on the findings, new suitable measures leading to increasing of e-shop's economical activities and improving the communication with customers will be suggested. Also the proposals for new activities supporting further development of the e-shop will be elaborated. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
40966
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account