Komunikační plán FC FASTAV Zlín
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pánik, Bohumil
|
|
dc.contributor.author |
Pantálek, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:25:56Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:25:56Z |
|
dc.date.issued |
2015-03-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30982
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce zpracování komunikačního plánu fotbalového klubu FC FASTAV Zlín. V teoretické části se bude pojednávat především o marketingovém mixu, segmentaci a utřídění skupin zákazníků, marketingových komunikačních nástrojů a také o analýzách marketingového prostředí. V praktické části bude popsán samotný klub, veškeré produkty a služby a konkurence. Dále budou určeny cílové skupiny klubu a zhodnocení dosavadních aktivit, kde se představí hlavně sponzoring, reklama a marketingové komunikační nástroje. Ve finální fázi bude zpracována SWOT analýza, která bude sloužit u zpracování nových navrhnutých změn. |
|
dc.format |
75 |
|
dc.format.extent |
1731032 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
fotbal
|
cs |
dc.subject |
Zlín
|
cs |
dc.subject |
FC Fastav Zlín
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
Communication plan
|
en |
dc.subject |
football
|
en |
dc.subject |
Zlin
|
en |
dc.subject |
FC Fastav Zlin
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.title |
Komunikační plán FC FASTAV Zlín |
|
dc.title.alternative |
Communication Plan of FC FASTAV Zlin |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2015-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of bachelor thesis is creating communication plan of football club of FC FASTAV Zlin. In theoretical part will be discussed mainly about marketing mix, segmentation and ordination groups of customers, marketing communication instruments and also about analysis marketing environment. In the analytical part will be describe the club, all products and services and competition. Then will be determined targets groups and appreciation the past activities, which will feature mainly sponsorship, advertising and marketing communication instruments. In the final part will be processed SWOT analysis, which will served at processing new proposed changes. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
40976
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account