dc.contributor.advisor |
Špaňhel, Karel
|
|
dc.contributor.author |
Vyoral, Dominik
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:26:03Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:26:03Z |
|
dc.date.issued |
2015-03-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31001
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu konkurenčního prostředí pro off-road pneumatiky ve firmě Mitas, a. s. se zaměřením na český trh. Cílem této práce je provést analýzu hlavních výrobců off-road pneumatik a na jejím základě stanovit pozici firmy Mitas, a. s. v konkurenčním prostředí. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, týkající se konkurence a konkurenčního prostředí. V praktické části je představena firma Mitas, a. s. včetně vybraných konkurentů. Dále jsou provedeny jednotlivé analýzy, na jejichž základě byla zjištěna pozice firmy na českém trhu ve srovnání s konkurencí. Na závěr práce jsou vypracovány návrhy a doporučení ke zlepšení stávající pozice firmy Mitas, a. s. na českém trhu. |
|
dc.format |
67 s. (97 543 znaků) |
|
dc.format.extent |
1944675 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenční prostředí
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterův model pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
Competition
|
en |
dc.subject |
competitive environment
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's five forces model
|
en |
dc.title |
Analýza konkurenčního prostředí pro off-road pneumatiky firmy Mitas, a.s. na českém trhu |
|
dc.title.alternative |
Competitive Environment Analysis of Mitas, a.s. Off-road Tires on the Czech Market |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2015-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis focuses on the competitive environment analysis of the off-road tires produced by company Mitas, a.s. which focuses on Czech market. The aim of this work is to analyze major manufacturers of off-road tires, and based on these determine position of the company Mitas, a. s. in a competitive environment. The paper is divided into two parts. The theoretical part explains the basic concepts related to competition and competitive environment. The practical part introduces the Mitas, a. s. company and its selected competitors. Furthermore, various analyses are performed. Based on these is the position of the company on Czech market determined in comparison with its competitors. Finally, several suggestions and recommendations are proposed in order to improve the current position of the company Mitas, a. s. on Czech market. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
41006
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|