dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Hrušková, Ludmila
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:26:18Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:26:18Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31059
|
|
dc.description.abstract |
Práce pojednává o tom, jak by se firma měla prezentovat na veřejnosti, jakým způsobem si má vytvářet vztah důvěry a pozitivního přijetí. Představuje některé formy externí komunikace a firemní kultury, principy společenské odpovědnosti firmy, zaměřuje se na budování pozitivního positioningu v blízkém okolí. Její část poukazuje na krizovou komunikaci i způsob, jak ji zvládat, nebo lépe předcházet jí. Výzkum je orientován na to, jak obyvatelé a pracující z nejbližšího okolí firmu vnímají. Znají principy bezpečnostní, ekologické i charitativní, na kterých firma pracuje? Vědí, jak přispívá k rozvoji regionu? Projektová část představuje návrh komunikační kampaně zaměřené na podporu pozitivního positioningu firmy a uklidnění veřejného mínění v krizové situaci. Zaměřuje na komunikaci CSR firmy a její prospěšnosti pro region. |
|
dc.format |
100 s. (176 068 znaků) |
|
dc.format.extent |
1276938 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Public relations
|
cs |
dc.subject |
komunikace interní
|
cs |
dc.subject |
externí a krizová
|
cs |
dc.subject |
positioning
|
cs |
dc.subject |
společenská odpovědnost firmy
|
cs |
dc.subject |
firemní image
|
cs |
dc.subject |
veřejné mínění
|
cs |
dc.subject |
charitativní činnost
|
cs |
dc.subject |
bezpečnost
|
cs |
dc.subject |
ekologické aktivity
|
cs |
dc.subject |
zabezpečení firmy
|
cs |
dc.subject |
Public relations
|
en |
dc.subject |
internal
|
en |
dc.subject |
external and crisis communication
|
en |
dc.subject |
positioning
|
en |
dc.subject |
corporate social responsibility
|
en |
dc.subject |
corporate image
|
en |
dc.subject |
public opinion
|
en |
dc.subject |
charity work
|
en |
dc.subject |
safety
|
en |
dc.subject |
environmental acti-vities
|
en |
dc.subject |
corporate safety and security
|
en |
dc.title |
Externí PR aktivity firmy ARBIS a jejich vliv na positioning ve společnosti |
|
dc.title.alternative |
The External PR Activities of ARBIS Company and their Impact on the Positioning of the Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2015-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis discusses how the company should present itself to the public, how to build a relationship of trust and positive acceptance. It descripes some forms of external communi-cation and company culture, principles of corporate social responsibility, it focuses on bui-lding a positive positioning in surroundings. Its part focuses on crisis communication how to manage it, or better, how to prevent it. The research is focused on how local residents and staff percieve the company. Do they know the safety, environmental and charity prin-ciples the company works on? Do they know how it contribute to regional development? The project part introduces the proposal for the communication campaigns which is focused on promotion of positive positioning and reassurance of the public opinion in a crisis situation. It is focused on CSR company communication and its contribution to regional development. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
41067
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|