Zavedení informačního systému SAP - CRM ve společnosti Soufflet
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Rajnoha, Rastislav
|
|
dc.contributor.author |
Haluzík, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:26:51Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:26:51Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31167
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na proces implementace systému CRM do struktur společnosti SOUFFLET AGRO a. s. Cílem je především zajistit systematickou a efektivní správu obchodních procesů a nastavení systému řízení vztahů se zákazníky. Teoretická část práce je věnována informačním systémům se zaměřením na teoretické aspekty systémů CRM. Praktická část popisuje jednotlivé kroky již realizovaného výběrového řízení, v rámci něhož došlo na základě stanovených kritérií k výběru CRM systému SAP. Tento systém byl poté implementován do procesů společnosti. Závěrečná část práce je věnována praktickým ukázkám fungování systému. Hlavním přínosem této investice je právě zavedení systematického řízení obchodního oddělení a všech obchodních procesů prostřednictvím implementovaného systému. |
|
dc.format |
81 s. (16 645 znaků) |
|
dc.format.extent |
2763098 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
informační systém
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
information system
|
en |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.title |
Zavedení informačního systému SAP - CRM ve společnosti Soufflet |
|
dc.title.alternative |
Implementation of the Information System SAP - CRM in the Soufflet Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jánoš, Roman |
|
dc.date.accepted |
2015-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on the process of implementation of the CRM system in the SOUFFLET AGRO structures. The aim of this process is to ensure systematic and effective management of business processes and system settings of the customer relationship management. The theoretical part of the thesis is devoted to information systems, focused on the theoretical aspects of the CRM systems. The practical part describes the steps of already realized tender in which was the CRM system SAP chosen based on the specified criteria. This system was implemented into the processes. The final part is devoted to the practical demonstration of the system. The main gain of this investment is introducing a systematic management of the business department and all business processes with using implemented CRM system SAP. |
|
dc.description.department |
Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Průmyslové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Industrial Engineering |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Systémové inženýrství a informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
System Engineering and Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
34642
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account