Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se společnostmi MO BALA s.r.o. a Čepos a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Komínková, Miroslava
|
|
dc.contributor.author |
Kučerová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T21:16:08Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T21:16:08Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3120
|
|
dc.description.abstract |
Tématem mé bakaklářské práce je analýza spokojenosti maloobchodních prodejen se společnostmi MO BALA s.r.o. a Čepos a.s. Úspěch firem je posledních letech založen na přizpůsobení se potřebám zákazníka. Práci jsem rozdělila na dvě části. V teoretické části jsem podle literárních zdrojů vysvětlila podstatu marketingu, analýzy marketingového prostředí, marketingový výzkum, jeho cíl, zdroje dat, metody a techniky sběru dat a jeho využití. V praktické části zjišťuji na základě dotazníkového šetření spokojenost zákazníků se společnostmi MO BALA s.r.o. a Čepos a.s. Výsleky analyzuji a znázorňuji pomocí tabulek a grafů. Cílem mé bakalářské práce je vyhodnocení výsledků a snaha navrhnout řešení vedoucí k maximalizaci spokojenosti maloobchodních prodejen se společnostmi BALA s.r.o. a Čepos a.s. Společnostem navrhuji tyto poznatky realizovat v praxi. |
cs |
dc.format |
61 |
cs |
dc.format.extent |
984370 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
spokojenost
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
obchod
|
cs |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
satisfaction
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
business
|
en |
dc.title |
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se společnostmi MO BALA s.r.o. a Čepos a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing research the satisfaction of customers with MO BALA s.r.o. and Čepos a.s. companies |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2007-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of my bachelor's workis to analyze the satisafction of the retailing stores with BALA s.r.o. and Čepos a.s. companies. The company's success in the last few years is based on adapting to customer's needs. I have divided my work into following parts. In the teoretical part I have explained the core of marketing, analysis of marketing environment, marketing research, its aim, the source of data, methods and techniques of data capture and its utilization, everything according to literary sources. In the practical part, following questionnaire, I have tried to find out the satisfaction of customers with BALA s.r.o. and Čepos a.s. companies. I analyze the results and illustrate them by tables and graphs. The aim of my bachelor's work is to evaluace the results and the effort of suggesting the solution leasing to maximisation of the satisfaction of retailing stores with BALA s.r.o. and Čepos a.s. companies. I suggest to bring these findings into effect. |
en |
dc.description.department |
Ústav informatiky a statistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/114
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
6887
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-16 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account