Motivace lidí v obchodní společnosti
Show full item record
No preview available
Title:
|
Motivace lidí v obchodní společnosti |
Author: |
Macíková Jindrová, Petra
|
Advisor: |
Šigut, Zdeněk
|
Abstract:
|
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na problematiku motivace lidí v obchodní společnosti a její specifické rysy. Teoretická část se zabývá motivací obecně, typy motivace, analýzou dostupných teorií motivace a faktory motivace. Cílem teoretické části je shromáždit poznatky a komplexně objasnit pojem motivace, popsat jeho význam, identifikovat typy motivace a přiblížit způsoby motivace používané v obchodních společnostech. Předmětem výzkumu v praktické části je motivace nezávislých kosmetických poradců společnosti Oriflame Czech Republic. Cílem praktické části práce je zjištění zaměření motivace poradců a analýza používaných motivačních nástrojů společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/31460
|
Date:
|
2014-12-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Institut mezioborových studií |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Grade for thesis and defense:
|
A
37675
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account