Úskalí výchovy mentálně retardovaného dítěte v rodině
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Prášilová, Halka
|
|
dc.contributor.author |
Perglová, Lydie
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:27:54Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:27:54Z |
|
dc.date.issued |
2014-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31486
|
|
dc.description.abstract |
Tématem bakalářské práce je úskalí výchovy mentálně retardovaného dítěte v rodině. Práce se skládá ze dvou částí teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá definováním charakteristiky a znaků mentální retardace, příčiny vzniku a specifika vývoje mentálně postižených dětí. Dále je zaměřena na to, jak vidíme mentálně postižené dítě v minulosti a dnes. Práce se zaměřuje také na rodiče mentálně postižených dětí, kteří na jedné straně využívají pomoci státu, ačkoli na druhé straně mají stále čas na své koníčky v tak složité životní situaci. Praktická část má za cíl zjistit názor rodičů na úskalí výchovy jejich mentálně postiženého dítěte. |
|
dc.format |
71 s. |
|
dc.format.extent |
2401778 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
mentální retardace
|
cs |
dc.subject |
klasifikace postižení
|
cs |
dc.subject |
handicap
|
cs |
dc.subject |
emoce
|
cs |
dc.subject |
tolerance
|
cs |
dc.subject |
pochopení
|
cs |
dc.subject |
láska
|
cs |
dc.subject |
výchova v rodině
|
cs |
dc.subject |
rodiče
|
cs |
dc.subject |
sourozenci
|
cs |
dc.subject |
mentaldisorder
|
en |
dc.subject |
classificationof disability
|
en |
dc.subject |
handicap
|
en |
dc.subject |
emotions
|
en |
dc.subject |
tolerance
|
en |
dc.subject |
understanding
|
en |
dc.subject |
love
|
en |
dc.subject |
education in thefamily
|
en |
dc.subject |
parents
|
en |
dc.subject |
siblings
|
en |
dc.title |
Úskalí výchovy mentálně retardovaného dítěte v rodině |
|
dc.title.alternative |
Pitfalls of Education of a Mentally Handicapped Child in Family |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Procházková, Marie |
|
dc.date.accepted |
2015-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
ThethemeofthisBachelor thesis arethepitfallsofeducationofamentallydisabledchildinthefamily.Theworkconsistsoftwoparts-theoretical and practical. Thetheoreticalpartdealswithdefiningcharacteristicsandsignsofmentaldisorder, thecausesandthespecificsofthedevelopmentof(oldfashioned: mentallyhandicapped) childrenwithlearningdifficulties. Itisalsofocusedonhowmentallydisabledchildrenwereseeninthepastand are seennowadays. Moreover,theworkbringsintofocusparentsofchildrenwithlearningdifficultieswho on one hand use socialsupportofthegovernment, however, on theother hand stillhavetimefortheirhobbies in such difficultlifesituation. Thepracticalpartisaimedatfindingout more abouttheexperienceofparentsdealingwith such problematiceducationofchildrenwithlearningdifficulties. |
|
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
37703
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2015-04-29 |
|
local.subject |
mentálně postižené děti
|
cs |
local.subject |
children with mental disabilities
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account