Úskalí výchovy mentálně retardovaného dítěte v rodině

DSpace Repository

Language: English čeština 

Úskalí výchovy mentálně retardovaného dítěte v rodině

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prášilová, Halka
dc.contributor.author Perglová, Lydie
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:27:54Z
dc.date.available 2015-07-24T12:27:54Z
dc.date.issued 2014-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31486
dc.description.abstract Tématem bakalářské práce je úskalí výchovy mentálně retardovaného dítěte v rodině. Práce se skládá ze dvou částí teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá definováním charakteristiky a znaků mentální retardace, příčiny vzniku a specifika vývoje mentálně postižených dětí. Dále je zaměřena na to, jak vidíme mentálně postižené dítě v minulosti a dnes. Práce se zaměřuje také na rodiče mentálně postižených dětí, kteří na jedné straně využívají pomoci státu, ačkoli na druhé straně mají stále čas na své koníčky v tak složité životní situaci. Praktická část má za cíl zjistit názor rodičů na úskalí výchovy jejich mentálně postiženého dítěte.
dc.format 71 s.
dc.format.extent 2401778
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject mentální retardace cs
dc.subject klasifikace postižení cs
dc.subject handicap cs
dc.subject emoce cs
dc.subject tolerance cs
dc.subject pochopení cs
dc.subject láska cs
dc.subject výchova v rodině cs
dc.subject rodiče cs
dc.subject sourozenci cs
dc.subject mentaldisorder en
dc.subject classificationof disability en
dc.subject handicap en
dc.subject emotions en
dc.subject tolerance en
dc.subject understanding en
dc.subject love en
dc.subject education in thefamily en
dc.subject parents en
dc.subject siblings en
dc.title Úskalí výchovy mentálně retardovaného dítěte v rodině
dc.title.alternative Pitfalls of Education of a Mentally Handicapped Child in Family
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Procházková, Marie
dc.date.accepted 2015-06-10
dc.description.abstract-translated ThethemeofthisBachelor thesis arethepitfallsofeducationofamentallydisabledchildinthefamily.Theworkconsistsoftwoparts-theoretical and practical. Thetheoreticalpartdealswithdefiningcharacteristicsandsignsofmentaldisorder, thecausesandthespecificsofthedevelopmentof(oldfashioned: mentallyhandicapped) childrenwithlearningdifficulties. Itisalsofocusedonhowmentallydisabledchildrenwereseeninthepastand are seennowadays. Moreover,theworkbringsintofocusparentsofchildrenwithlearningdifficultieswho on one hand use socialsupportofthegovernment, however, on theother hand stillhavetimefortheirhobbies in such difficultlifesituation. Thepracticalpartisaimedatfindingout more abouttheexperienceofparentsdealingwith such problematiceducationofchildrenwithlearningdifficulties.
dc.description.department Institut mezioborových studií
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 37703
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2015-04-29
local.subject mentálně postižené děti cs
local.subject children with mental disabilities en


Files in this item

Files Size Format View Description
perglová_2015_dp.pdf 2.290Mb PDF View/Open None
perglová_2015_op.docx 16.07Kb Unknown View/Open None
perglová_2015_vp.docx 20.36Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account