Metody hodnocení žáků ve Waldorfské základní škole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jůzlová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Smrček, Karel
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:28:03Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:28:03Z |
|
dc.date.issued |
2014-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31521
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce "Metody hodnocení žáků ve Waldorfské základní škole" popisuje východiska pro hodnocení žáků z pohledu waldorfské pedagogiky. V teoretické části se zabývám vymezením pojmů kvalitativní a kvantitativní hodnocení, sebehodnocení, a uvádím je do kontextu waldorfské pedagogiky. Praktická část vychází z dotazníkového šetření, provedeného v 8. a 9. třídě waldorfské školy, a z dotazníku pro rodiče. Cílem práce bylo zkoumat postoje žáků a jejich rodičů vůči známkování a písemnému hodnocení. |
|
dc.format |
76 s. (95 394 znaků) |
|
dc.format.extent |
2275137 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
alternativní
|
cs |
dc.subject |
waldorfská pedagogika
|
cs |
dc.subject |
slovní hodnocení
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní hodnocení
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní hodnocení
|
cs |
dc.subject |
osobnost žáka
|
cs |
dc.subject |
sebehodnocení
|
cs |
dc.subject |
sebepojetí
|
cs |
dc.subject |
známkování
|
cs |
dc.subject |
Alternative
|
en |
dc.subject |
Waldorf pedagogy
|
en |
dc.subject |
school evaluation
|
en |
dc.subject |
qualitative evaluation
|
en |
dc.subject |
quantitative evaluation
|
en |
dc.subject |
pupil's personality
|
en |
dc.subject |
self-assessment
|
en |
dc.subject |
self-concept
|
en |
dc.subject |
marking
|
en |
dc.title |
Metody hodnocení žáků ve Waldorfské základní škole |
|
dc.title.alternative |
Pupil Assessment Methods at Waldorf Elementary School |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Palovčíková, Geraldina |
|
dc.date.accepted |
2015-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis "Pupil Assessment Methods at Waldorf Elementary School" describes the approach of Waldorf pedagogy towards pupil evaluation. In the theoretical part I focus on definition of terms such as qualitative and quantitative evaluation, self-assessment, and set them in the context of Waldorf pedagogy. The practical part is based on two surveys conducted among pupils of the 8th and 9th Grade at Waldorf Elementary School, and among their parents. This thesis aimed to survey pupils' and their parents' attitudes towards marking and written evaluation. |
|
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
37742
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-15 |
|
local.subject |
alternativní školy
|
cs |
local.subject |
waldorfské školy
|
cs |
local.subject |
hodnocení žáků
|
cs |
local.subject |
alternative schools
|
en |
local.subject |
Waldorf schools
|
en |
local.subject |
evaluation of school children
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account