Sociálně pedagogická práce ve školní družině
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Oralová, Renata
|
|
dc.contributor.author |
Zapletalová, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:28:08Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:28:08Z |
|
dc.date.issued |
2014-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31549
|
|
dc.description.abstract |
Školní družina je vhodné prostředí pro socializaci dětí mladšího školního věku. Bakalářská práce se zabývá posláním školní družiny z hlediska sociálně pedagogického. Současná doba vyžaduje od člověka každodenně jednat a komunikovat s ostatními lidmi. Sociální inteligence nám značně usnadňuje začleňování do společnosti a umožňuje prožívání plnohodnotných osobních vztahů. Děti v tomto směru nejsou výjimkou. Čím dříve získají správné sociální návyky, tím lépe budou připraveny obstát ve společnosti. Praktická část bakalářské práce se zabývá výzkumem, jak mají děti osvojené sociální dovednosti. |
|
dc.format |
61 s. (87 243 znaků) |
|
dc.format.extent |
1550881 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Školní družina
|
cs |
dc.subject |
vychovatel
|
cs |
dc.subject |
socializace
|
cs |
dc.subject |
sociální dovednosti
|
cs |
dc.subject |
sociální komunikace
|
cs |
dc.subject |
metody výchovy
|
cs |
dc.subject |
After school club
|
en |
dc.subject |
educator
|
en |
dc.subject |
socialization
|
en |
dc.subject |
social skills
|
en |
dc.subject |
social communication
|
en |
dc.subject |
methods of education
|
en |
dc.title |
Sociálně pedagogická práce ve školní družině |
|
dc.title.alternative |
Socio-Pedagogical Work in After-School Clubs |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tannenbergerová, Monika |
|
dc.date.accepted |
2015-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
After-school club is a suitable environment for the socialization of children of primary school age. This bachelor thesis deals with the mission of school clubs in terms of socially pedagogical. The present time requires human daily act and communicate with other people. Social intelligence greatly facilitates us integration into society and enables full-featured experience with personal relationship. Children in this respect are no exception. The sooner they get good social habits, the better they will be ready to succeed in society. The practical part of the thesis deals with research how children have acquired social skills. |
|
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
37777
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account