Kázeň ve školním prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Kázeň ve školním prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Laca, Slavomír
dc.contributor.author Zounková, Šárka
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:28:08Z
dc.date.available 2015-07-24T12:28:08Z
dc.date.issued 2014-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31551
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou kázně ve školním prostředí. Dodržování školní kázně je jedním z aktuálních problémů ve školním prostředí. Teoretická část se zaměřuje na popis a objasnění problematických situací ve školním prostředí, na sociální klima třídy, příčiny a projevy školní nekázně a v neposlední řadě také na prevenci školní kázně. Praktická část obsahuje odpovědi na otázky, kde vznikají zárodky školní nekázně a které faktory jsou při vzniku dominantní. Výzkumné šetření se zaměřuje na kvantitativně orientovaný výzkum a pro sběr dat byl použit dotazník. V návaznosti na vědomosti získané z odborných knih, z praxe na základní škole a dalších získaných poznatků bylo navrhnuto doporučení pro pedagogy, které obsahuje rizikové situace, na které by se měl pedagog při výuce a prevenci zaměřit.
dc.format 74 s.
dc.format.extent 2588689
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kázeň cs
dc.subject školní kázeň cs
dc.subject nekázeň cs
dc.subject třídní klima cs
dc.subject školní prostředí cs
dc.subject školní třída cs
dc.subject výchova cs
dc.subject prostředí cs
dc.subject prevence cs
dc.subject discipline en
dc.subject school discipline en
dc.subject indiscipline en
dc.subject class climate en
dc.subject school environment en
dc.subject school class en
dc.subject education en
dc.subject environment en
dc.subject prevention en
dc.title Kázeň ve školním prostředí
dc.title.alternative Discipline in School Environment
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jůzl, Miloslav
dc.date.accepted 2015-06-12
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis inquires into issues of discipline in school environment. Observance of school discipline is one of the topical problems at schools. The theoretical part is focused on characterization and clarification of problematic situations in school environment, on societal climate of the class, the cause and show of school indiscipline and last but not least on prevention of school discipline. The practical part includes the answers to questions, where the germs of school indiscipline arise and which factors are dominant in the beginning. Research survey is focused on quantitatively oriented research and for the data collecting, a questionnaire was used. In connection with the knowledge gained from specialized books, from the practical training at primary school and other achieved knowledge, recommendation for educators was proposed. It includes risky situations that teachers should concentrate on.
dc.description.department Institut mezioborových studií
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 37779
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
zounková_2015_dp.pdf 2.468Mb PDF View/Open None
zounková_2015_op.doc 52Kb Unknown View/Open None
zounková_2015_vp.pdf 182.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account