dc.contributor.advisor |
Binter, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Horenský, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:28:12Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:28:12Z |
|
dc.date.issued |
2014-12-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31578
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá osobností režiséra digitálního věku a jeho osobnostním a profesním rozvojem, kterého může dosáhnout, zařadí-li do svých pracovních postupů, některé metody a praktiky spojené s natáčením na filmový materiál. Zaměřuji se i na některé ideové dopady spojené s filosofií režisérského řemesla, zatímco se cíleně vyhýbám technologickým aspektům, které se s problematikou pojí. |
|
dc.format |
32 |
|
dc.format.extent |
1169809 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
film
|
cs |
dc.subject |
režisér
|
cs |
dc.subject |
herec
|
cs |
dc.subject |
filmový materiál
|
cs |
dc.subject |
digitální technologie
|
cs |
dc.subject |
štáb
|
cs |
dc.subject |
kameraman
|
cs |
dc.subject |
denní práce
|
cs |
dc.subject |
Andrzej Wajda
|
cs |
dc.subject |
film
|
en |
dc.subject |
director
|
en |
dc.subject |
actor
|
en |
dc.subject |
film stock
|
en |
dc.subject |
digital technology
|
en |
dc.subject |
film crew
|
en |
dc.subject |
director of photograpfy
|
en |
dc.subject |
daily rushes
|
en |
dc.subject |
Andrzej Wajda
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Režijní postupy spojené s filmovým materiálem v digitální době 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tématický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., režie |
|
dc.title.alternative |
1. Theoretical Part: Directorial Methods Related to Film Stock in the Digital Age 2. Practical Part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works. Length at least 10 mins., directing |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Babinec, Petr |
|
dc.date.accepted |
2015-06-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with personality of film director in the digital age and his personal and profesional growth, which he can achieve by integrating some methods connected with shooting on film stock into his work routine. In this thesis I am focusing at some mental impacts connected with philosophy of film directing while avoiding most of the technological aspects of this subject. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Režie a scenáristika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Directing and Screenwriting |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
37822
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-05-12 |
|