dc.contributor.advisor |
Berčík, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Suchanková, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:28:25Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:28:25Z |
|
dc.date.issued |
2014-12-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31644
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce si klade za cíl charakterizovat postavu filmového producenta na poli české ki-nematografie. Sleduje vývoj postavy producenta od historie po současnost, vymezuje zá-kladní pojm z výroby kinematografieckého díla a popisuje všechny fáze výro-by celovečerního filmu. S producentem souvisí také filmové financování, zde vymezuji zá-kladní zdroje a strategie. Větší prostor věnuji také distribuci, která je pro další životnost celovečerního filmu klíčová. Teoretická část je podložena rozhovory s odborníky z praxe. |
|
dc.format |
91 s. (141 116 znaků) |
|
dc.format.extent |
1927994 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
producent
|
cs |
dc.subject |
producenství
|
cs |
dc.subject |
produkce
|
cs |
dc.subject |
filmová distribuce
|
cs |
dc.subject |
filmová propagace
|
cs |
dc.subject |
Miloš Havel
|
cs |
dc.subject |
financování filmu
|
cs |
dc.subject |
historický vývoj filmové výroby
|
cs |
dc.subject |
distribuční společnosti
|
cs |
dc.subject |
Státní fond kinematografie
|
cs |
dc.subject |
Jan Svěrák
|
cs |
dc.subject |
Petr Oukropec
|
cs |
dc.subject |
producer
|
en |
dc.subject |
production
|
en |
dc.subject |
film distribution
|
en |
dc.subject |
film promotion
|
en |
dc.subject |
Miloš Havel
|
en |
dc.subject |
film financing
|
en |
dc.subject |
historical development of film production
|
en |
dc.subject |
distribution companies
|
en |
dc.subject |
State cinematography fund
|
en |
dc.subject |
Jan Svěrák
|
en |
dc.subject |
Petr Oukropec
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Rozdílné producentské cesty 2. Praktická část: Audiovizuální soubor s názvem "Zoostory", celková délka minimálně 20 minut, produkce |
|
dc.title.alternative |
1. Theoretical Part: Different Approaches to Production 2. Practical Part: "Zooostory" (working title) - an audiovisual assemblage, minimum length 20 minutes, production manager |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Horák, Petr |
|
dc.date.accepted |
2015-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this thesis is to characterize the role of a film producer in Czech cinematog-raphy. It monitors the evolution of the producer's role throughout history up to the present day, defines the basic concepts surrounding the creation of a cinematographic work and summarizes all the steps of creating a feature film. Film financing is an important part of the producer's role, this thesis analyses some basic resources and strategies. More of the work is then focused on distribution, a crucial part of the feature film lifecycle. The theo-retical part of this thesis is based on interviews with professionals, experienced in this field. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Produkce |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Film Production |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
38032
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-05-11 |
|