Komunikační mix Palačinkárny Crepe Cafe

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační mix Palačinkárny Crepe Cafe

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Cyprisová, Tereza
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:28:29Z
dc.date.available 2015-07-24T12:28:29Z
dc.date.issued 2014-11-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31670
dc.description.abstract Marketing, marketingová komunikace a komunikační mix jsou v zájmu každé firmy, která chce v dnešní době aspoň trochu prosperovat. Jelikož je konkurence na trhu velmi vysoká, záleží právě na podnikateli, jak dokáže oslovit, zaujmout zákazníka a jaké k tomu používá prostředky. Tato bakalářská práce se skládá ze dvou částí- teoretické a analytické. V teoretické části je popsán obecně marketing, komunikace a její mix. Sesbírané informace jsou zpracovány v praktické části, kde jsou přímo hodnoceny prostředky vybrané společnosti Palačinkárny Crepe café. Na základě všech sesbíraných dat a porovnání byla vytvořena analýza makroprostředí a SWOT analýza. Na úplný závěr této bakalářské práce jsou zmíněny návrhy na zlepšení, které Palačikárně Crepe café mohou v budoucnu pomoci.
dc.format 69 s. (103 074 znaků)
dc.format.extent 4304073
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PESTLE analýza cs
dc.subject analýza makroprostředí cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication en
dc.subject promotional mix en
dc.subject benchmarking en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PESTLE analysis en
dc.subject macro-environmental analysis en
dc.title Komunikační mix Palačinkárny Crepe Cafe
dc.title.alternative A Promotional Mix for the Palačinkárna Crepe Cafe
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Juřičková, Eva
dc.date.accepted 2015-06-08
dc.description.abstract-translated Every company should be interested in their marketing, communication and promotional mix. These days there is a high competition; therefore businessman should pay attention how they communicate with customers and which tools they use. This bachelor thesis has two parts- theoretical and practical part. In the theoretical part are described marketing in general, marketing communication and promotional mix. All information is used in practical part, which is concerned on company Palačinkárna Crepe café. All data are used in SWOT and macro- environmental analysis. In the end of this bachelor thesis are proposals, how Crepe café can improve itself in the future.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 38074
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2015-05-06
local.subject restaurace cs
local.subject marketing cs
local.subject podnikatelské plány cs
local.subject restaurants en
local.subject marketing en
local.subject business planning en


Files in this item

Files Size Format View Description
cyprisová_2015_dp.pdf 4.104Mb PDF View/Open None
cyprisová_2015_op.pdf 213.6Kb PDF View/Open None
cyprisová_2015_vp.doc 47.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account