dc.contributor.advisor |
Bell, Gregory Jason
|
|
dc.contributor.author |
Holasová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:28:29Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:28:29Z |
|
dc.date.issued |
2014-11-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31672
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce popisuje vývoj afirmativní akce od doby jejího založení až po současnost. Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnocení vývoje afirmativní akce, kromě toho také zjistit, zda by tento program měl stále pokračovat či naopak být zrušen. Na základě hlavních evidencí bylo zjištěno, že afirmativní akce je zastaralá a měla by být nahrazena novými předpisy. Zatímco se afirmativní akce v zaměstnání ukázala jako prospěšná s mnoha pozitivními ohlasy, ve vzdělávání tomu bylo naopak. Na základě evidencí bylo zjištěno, že by bylo lepší, kdyby afirmativní akce pro vzdělání byla zrušena, protože spíše ubližuje, než pomáhá. |
|
dc.format |
44 s. (72 543 znaků). |
|
dc.format.extent |
1185110 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Nejvyšší soud Spojených států amerických
|
cs |
dc.subject |
Lyndon B. Johnson
|
cs |
dc.subject |
afirmativní akce
|
cs |
dc.subject |
zaměstnání
|
cs |
dc.subject |
vzdělání
|
cs |
dc.subject |
menšiny
|
cs |
dc.subject |
ženy
|
cs |
dc.subject |
diskriminace
|
cs |
dc.subject |
rasa
|
cs |
dc.subject |
pohlaví
|
cs |
dc.subject |
the United States Supreme Court
|
en |
dc.subject |
Lyndon B. Johnson
|
en |
dc.subject |
affirmative action
|
en |
dc.subject |
employment
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
minorities
|
en |
dc.subject |
women
|
en |
dc.subject |
discrimination
|
en |
dc.subject |
race
|
en |
dc.subject |
gender
|
en |
dc.title |
Fifty Years of Affirmative Action in the United States: An Appraisal |
|
dc.title.alternative |
Fifty Years of Affirmative Action in the United States: An Appraisal |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Trušník, Roman |
|
dc.date.accepted |
2015-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor´s thesis describes the development of affirmative action from its establishment to the present day. The main aim is to appraise the development of affirmative action as in employment as well in education, and to determine if the program should be continued or abolished. The evidence suggests that although affirmative action worked well in the past, it is now obsolete and should be replaced by a new regulation. While affirmative action seems to be progressive in employment, in education it is not. For this reason, it would be better to abolish affirmative action in education, which rather harms than helps. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
38081
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-05-05 |
|
local.subject |
menšiny
|
cs |
local.subject |
pozitivní diskriminace
|
cs |
local.subject |
Spojené státy americké
|
cs |
local.subject |
USA
|
cs |
local.subject |
minorities
|
en |
local.subject |
positive discrimination
|
en |
local.subject |
United States
|
en |
local.subject |
USA
|
en |