An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of Sadlon Technologies s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Klasovitá, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:28:31Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:28:31Z |
|
dc.date.issued |
2014-11-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31679
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je zvýšení efektivnosti marketingového komunikačního mixu společnosti Sadlon Technologies, s.r.o. Stará Turá. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V první části práce jsou vysvětlené teoretické poznatky z odborné literatury a východiska týkající se marketingového mixu a komunikace zaměřené zejména na business-to-business marketing a průmyslové odvětví. Druhá, praktická část, je zaměřená na analýzu marketingového mixu s hlavním důrazem kladeným na využívání marketingové komunikace firmy. V závěru jsou na základě výsledků PESTLE a SWOT analýzy navrhnuté doporučení a návrhy vedoucí ke zvýšení efektivnosti marketingové komunikace této společnosti. |
|
dc.format |
59 s. (72 353 znaků) |
|
dc.format.extent |
2337858 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
business-to-business
|
cs |
dc.subject |
PESTLE analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
business-to-business
|
en |
dc.subject |
PESTLE Analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.title |
An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of Sadlon Technologies s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of Sadlon Technologies s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juřičková, Eva |
|
dc.date.accepted |
2015-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this work is to increase the efficiency of marketing communications mix of the company Sadlon Technologies, s.r.o. Stará Turá. The work is divided into theoretical and practical part. The first part contains theoretical facts based on literature and the issues related to the marketing mix and communication, focusing mainly on Business-to-business marketing and the industry field. The second, practical part focuses on the analysis of marketing mix with the emphasis on the means of marketing communications used by the company. With the use of the results of PESTLE and SWOT analysis, the end of the work contains recommendations and suggestions which could enhance the effectiveness of marketing communications of the company. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
38089
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-05-05 |
|
local.subject |
měřicí technika
|
cs |
local.subject |
marketing
|
cs |
local.subject |
regulační technika
|
cs |
local.subject |
measurement engineering
|
en |
local.subject |
marketing
|
en |
local.subject |
regulating technology
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account