1. Teoretická část: Logika jako filmový žánr 2. Praktická část: Lháři, hraný film, délka 27 min, režie
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Párnický, Stanislav
|
|
dc.contributor.author |
Hložanka, Robert
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:28:42Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:28:42Z |
|
dc.date.issued |
2014-12-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31745
|
|
dc.description.abstract |
Magisterská práce se zaobírá zkoumáním narativní struktury filmů, které ke svému přečtení vyžadují zvýšenou diváckou participaci a zároveň dosáhly diváckého nebo komerčního úspěchu. Pokouší se zdůvodnit termín "logický film" a vymezit jej jako žánr oproti zavedeným žánrům. Snaží se najít shodné a rozdílné body ve stavbě lineárně a nelineárně vyprávěných filmů a objevit zákonitosti pro vytvoření kvalitního logického filmu, který nebude pouze formalistickou hříčkou. |
|
dc.format |
48 |
|
dc.format.extent |
2044073 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
film
|
cs |
dc.subject |
dramaturgie
|
cs |
dc.subject |
scénáristika
|
cs |
dc.subject |
narativ
|
cs |
dc.subject |
logika
|
cs |
dc.subject |
hlavolam
|
cs |
dc.subject |
linearita
|
cs |
dc.subject |
nelinearita
|
cs |
dc.subject |
mainstream
|
cs |
dc.subject |
formalismus
|
cs |
dc.subject |
žánr
|
cs |
dc.subject |
film
|
en |
dc.subject |
dramaturgy
|
en |
dc.subject |
scriptwriting
|
en |
dc.subject |
narration
|
en |
dc.subject |
logic
|
en |
dc.subject |
puzzle
|
en |
dc.subject |
linear
|
en |
dc.subject |
non-linear
|
en |
dc.subject |
mainstream
|
en |
dc.subject |
formalism
|
en |
dc.subject |
genre
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Logika jako filmový žánr 2. Praktická část: Lháři, hraný film, délka 27 min, režie |
|
dc.title.alternative |
1: Theoretical Part: Logic as a Film Genre 2: Practical Part: Liars, Feature Film, 27 minutes, directing |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Labík, Ľudovít |
|
dc.date.accepted |
2015-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master's thesis deals with examining the narrative structure of films, which require increased audience participation but also reached devoted audiences or commercial success. The thesis attempts to justify the term "logical film" and define it as a genre comparing it to other established genres. This work tries to find a number of common and different points in building linear and nonlinear narrated films and discover rules for making a good logical movie that will not work only as a formalistic wordplay. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Režie a scenáristika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Directing and Screenwriting |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
38190
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-05-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account