dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Kvaková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:28:45Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:28:45Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31768
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou autoregulace emocí u dětí a mládeže v diagnostických ústavech. Teoretická část objasňuje emoce, autoregulace a strategie regulace emocí. Diplomová práce se dále věnuje charakterizováním poruch chování a emocí z užšího i širšího pohledu. Závěr teoretické části je věnován školským zařízením pro ústavní výchovu (dětský domov, dětský domov se školou, výchovný ústav, diagnostický ústav a středisko výchovné péče). Cílem praktické části je prostřednictvím dotazníkového šetření zjistit míru autoregulace emocí pomocí využití kognitivně-emočních strategií regulace. Zjištěnou míru využití kognitivně-emočních strategií regulace porovnáváme s vnímaným vlivem sociálního okolí dětí a mládeže, které jsou umístěny v diagnostických ústavech. |
|
dc.format |
95 s. (151 689 znaků). |
|
dc.format.extent |
2591339 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Autoregulace
|
cs |
dc.subject |
emoce
|
cs |
dc.subject |
autoregulace emocí
|
cs |
dc.subject |
kognitivně-emoční strategie regulace
|
cs |
dc.subject |
vliv
|
cs |
dc.subject |
sociální okolí
|
cs |
dc.subject |
ústavní a ochranná výchova
|
cs |
dc.subject |
diagnostický ústav
|
cs |
dc.subject |
poruchy chování a emocí
|
cs |
dc.subject |
Self-regulation
|
en |
dc.subject |
emotion
|
en |
dc.subject |
self-regulation of emotions
|
en |
dc.subject |
cognitive emotion regulation strategies
|
en |
dc.subject |
influence
|
en |
dc.subject |
social environment
|
en |
dc.subject |
institutional and protective education
|
en |
dc.subject |
diagnostic institution
|
en |
dc.subject |
emotional and behavioral disorders
|
en |
dc.title |
Autoregulace emocí u dětí a mládeže v diagnostických ústavech |
|
dc.title.alternative |
Self-Regulation of Emotion in Children and Youth in Diagnostic Institutes |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vávrová, Soňa |
|
dc.date.accepted |
2015-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the issue of self-regulation of emotions among children and youth in diagnostic institutes. The theoretical part explains the emotions, self-regulation and emotion regulation strategies. This i salso dedicated to characterizing the emotional and behavioral disorders from a closer and broader perspective. The end of theoretical part id dedicated to educational facilities for institutional care (children's home, children's home with school, educational instution, diagnostic institution and center educational care). The goal of the practical part through a questionnaire survey to determine the level of self-regulation of emotion through the use of cognitive emotional regulation strategies. Deter-mined rate of utilization of cognitive emotion regulation strategies are compared with the perceived influence of the social environment of children and youth who are placed in diagnostic institutes. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
38221
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-17 |
|
local.subject |
výchovné ústavy pro mládež
|
cs |
local.subject |
diagnostické ústavy
|
cs |
local.subject |
emoční poruchy v dětství a dospívání
|
cs |
local.subject |
juvenile corrections
|
en |
local.subject |
diagnostic institute
|
en |
local.subject |
emotional disorders in childhood and adolescence
|
en |