Adaptace začínajícího učitele na podmínky mateřské školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Wiegerová, Adriana
|
|
dc.contributor.author |
Sujová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:29:06Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:29:06Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31864
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá adaptací začínajícího učitele na podmínky mateřské školy. Bakalářská práce obsahuje základní pojmy, které korespondují s tématem o začínajícím učiteli a zároveň prezentuje širokou škálu vztahů, které s ním souvisejí. Praktická část práce mapuje reálnou situaci začínajících učitelů v mateřských školách prostřednictvím analýzy textů tematického psaní, které bylo realizování se 30 učiteli MŠ. Práce přináší nový pohled na situaci v mateřských školách a poskytuje i náměty na tvorbu koncepcí na podporu práce se začínajícími učiteli. |
|
dc.format |
67 s. (99 194 znaků) |
|
dc.format.extent |
2108950 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
učitel mateřské školy
|
cs |
dc.subject |
začínající učitel mateřské školy
|
cs |
dc.subject |
adaptace
|
cs |
dc.subject |
pre-school teacher
|
en |
dc.subject |
beginning pre-school teacher
|
en |
dc.subject |
adaptation
|
en |
dc.title |
Adaptace začínajícího učitele na podmínky mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
Adaptation of beginning teacher to kindergarten |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lukášová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2015-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work deals with the adaptation of beginning teacher into kindergarten environment. Bachelor thesis contains basic concepts that correspond with the topic of beginning teacher and also presents a wide range of relationships associated with it. The practical part of this work presents the real situation of beginning teachers in kindergarten through thematic analysis of texts writing, which was implemented with 30 kindergarten teachers. The work presents a new perspective on the situation in kindergartens and provides suggestions for policy making to support work with novice teachers. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
38347
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-29 |
|
local.subject |
začínající učitelé
|
cs |
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
předškolní pedagogové
|
cs |
local.subject |
beginning teachers
|
en |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
preschool teachers
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account