Adaptace začínajícího učitele na podmínky mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Adaptace začínajícího učitele na podmínky mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiegerová, Adriana
dc.contributor.author Sujová, Michaela
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:29:06Z
dc.date.available 2015-07-24T12:29:06Z
dc.date.issued 2015-01-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31864
dc.description.abstract Tato práce se zabývá adaptací začínajícího učitele na podmínky mateřské školy. Bakalářská práce obsahuje základní pojmy, které korespondují s tématem o začínajícím učiteli a zároveň prezentuje širokou škálu vztahů, které s ním souvisejí. Praktická část práce mapuje reálnou situaci začínajících učitelů v mateřských školách prostřednictvím analýzy textů tematického psaní, které bylo realizování se 30 učiteli MŠ. Práce přináší nový pohled na situaci v mateřských školách a poskytuje i náměty na tvorbu koncepcí na podporu práce se začínajícími učiteli.
dc.format 67 s. (99 194 znaků)
dc.format.extent 2108950
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject učitel mateřské školy cs
dc.subject začínající učitel mateřské školy cs
dc.subject adaptace cs
dc.subject pre-school teacher en
dc.subject beginning pre-school teacher en
dc.subject adaptation en
dc.title Adaptace začínajícího učitele na podmínky mateřské školy
dc.title.alternative Adaptation of beginning teacher to kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Lukášová, Hana
dc.date.accepted 2015-06-10
dc.description.abstract-translated This work deals with the adaptation of beginning teacher into kindergarten environment. Bachelor thesis contains basic concepts that correspond with the topic of beginning teacher and also presents a wide range of relationships associated with it. The practical part of this work presents the real situation of beginning teachers in kindergarten through thematic analysis of texts writing, which was implemented with 30 kindergarten teachers. The work presents a new perspective on the situation in kindergartens and provides suggestions for policy making to support work with novice teachers.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 38347
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-29
local.subject začínající učitelé cs
local.subject mateřské školy cs
local.subject předškolní pedagogové cs
local.subject beginning teachers en
local.subject kindergartens en
local.subject preschool teachers en


Files in this item

Files Size Format View Description
sujová_2015_dp.pdf 2.011Mb PDF View/Open None
sujová_2015_op.docx 18.5Kb Unknown View/Open None
sujová_2015_vp.docx 18.97Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account