Komunikační strategie Městského úřadu ve Fryštáku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie Městského úřadu ve Fryštáku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gregarová, Magda
dc.contributor.author Bednaříková, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-14T21:40:12Z
dc.date.available 2010-07-14T21:40:12Z
dc.date.issued 2007-04-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3189
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá komunikační strategií Městského úřadu ve městě Fryštáku. Cílem je navrhnout vhodnou komunikační strategii tohoto úřadu s jeho občany. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingové komunikace a teoretická východiska marketingového výzkumu. Praktická část obsahuje analýzu současných komunikačních aktivit úřadu, realizace vlastního dotazníkového šetření a jeho interpretace. Na praktickou část navazuje vlastní projekt komunikační strategie Městského úřadu s občany. cs
dc.format 82 s., 6 s. příloh cs
dc.format.extent 2547062 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketing měst a obcí cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject město Fryšták cs
dc.subject Městský úřad ve Fryštáku cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject public relations cs
dc.subject marketing of town and community en
dc.subject marketing communication en
dc.subject town Frystak en
dc.subject municipality office Frystak en
dc.subject communication mix en
dc.subject advertising en
dc.subject public relations en
dc.title Komunikační strategie Městského úřadu ve Fryštáku cs
dc.title.alternative Communication strategy of the Town council Frystak en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2007-05-29
dc.description.abstract-translated This Diploma Thesis deals with communication strategy of the Town council Frystak. The purpose of my Thesis is to suggest the most suitable communication strategy of the Town Council with its inhabitants. The theoretical part consist of the basic terms from the field of marketing communication and the theoretical cornerstones of marketing survey. The practical part of my Thesis contains the analyse of contemporary communication activities of the Council, realization of my own questionnaire research and its interpretation. On the practical part concurs the main project of communication strategy of the Town Council Frystak. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4926
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
bednaříková_2007_dp.pdfBlocked 2.429Mb PDF View/Open
bednaříková_2007_vp.doc 65.5Kb Microsoft Word View/Open
bednaříková_2007_op.doc 64.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account