dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Tkadlecová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T21:42:11Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T21:42:11Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3196
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na neziskový sektor v České republice. Podrobněji jsou poté rozebrány také jednotlivé zdroje financování. Práce dále popisuje základní informace o fundraisingu, jeho základní principy a metody. Praktická část analyzuje aktivity vybrané neziskové organizace Dětský klíč Šumperk, o. p. s. a její fundraisingové metody. Druhá část práce se zabývá návrhy využití možných fundraisingových technik analyzované společnosti a novými zdroji aktivit, které lze využít pro financování projektů. |
cs |
dc.format |
63 s. , 6 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1967753 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
obecně prospěšná společnost
|
cs |
dc.subject |
fundraising
|
cs |
dc.subject |
fundraisingové metody
|
cs |
dc.subject |
grant
|
cs |
dc.subject |
státní dotace
|
cs |
dc.subject |
veřejné finance
|
cs |
dc.subject |
Non-profit organization
|
en |
dc.subject |
publicly beneficial organization
|
en |
dc.subject |
fundraising
|
en |
dc.subject |
fundraising methods
|
en |
dc.subject |
grant
|
en |
dc.subject |
government subsidy
|
en |
dc.subject |
public finance
|
en |
dc.title |
Fundraising v nestátní neziskové organizaci - Dětský klíč Šumperk, o. p. s. |
cs |
dc.title.alternative |
Fundraising in non-governmental non-profit organization - Dětský klíč Šumperk, o. p. s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2007-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of my bachelor thesis focuses on non-profit sector in the Czech Republic. Afterwards, it provides a more detailed analyses of individual financial resources. The thesis also gives some basic information about fundraising, its elemental principles and methods. The practical part of the work analyses activities and fundraising methods of a chosen non-profit organization - Dětský klíč Šumperk, o. p. s. The second part of the work gives some suggestions on using the possible fundraising techniques by the analysed organization and looks into some new activities which could be used for financing of projects. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4838
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|