Asertivní komunikační dovednosti v období adolescence
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Drozdová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:29:32Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:29:32Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31975
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o asertivních komunikačních dovednostech v období adolescence. Teoretická část práce se zaměřuje na komunikaci jako proces, na její funkce a druhy. Hlavní pozornost je věnována problematice asertivity, zejména asertivní komunikaci a jejím specifičnostem. Závěr teoretické části tvoří charakteristika adolescence. Empirická část práce je tvořena výzkumem, který byl zrealizován dotazníkem, jež zkoumá míru asertivity v komunikaci v období adolescence. |
|
dc.format |
60 s. (84 445 znaků) |
|
dc.format.extent |
2066260 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Asertivní komunikace
|
cs |
dc.subject |
asertivní dovednosti
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
adolescence
|
cs |
dc.subject |
Assertive communication
|
en |
dc.subject |
assertive skills
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
adolescence
|
en |
dc.title |
Asertivní komunikační dovednosti v období adolescence |
|
dc.title.alternative |
Assertive Communication Skills in the Period of Adolescence |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2015-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with assertive communication skills in the period of adolescence. The theoretical part focuses on communication as the process, its functions and types. The main attention is dedicated to the issue of assertiveness, especially to the assertive communication and its specificities. The conclusion of the theoretical part constitutes characteristic of adolescence. The empirical part of thesis is constituted by research, which was realized by questionnaire, which deals with degree of assertiveness in communication in the period of adolescence. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
38493
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-30 |
|
local.subject |
asertivita
|
cs |
local.subject |
assertiveness
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account