Názor žáků druhého stupně základních škol na problematiku lhaní

DSpace Repository

Language: English čeština 

Názor žáků druhého stupně základních škol na problematiku lhaní

Show simple item record

dc.contributor.advisor Martincová, Jana
dc.contributor.author Dubravová, Iveta
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:29:32Z
dc.date.available 2015-07-24T12:29:32Z
dc.date.issued 2015-01-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31976
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou lhaní žáků druhého stupně základních škol. Cílem bakalářské práce je zjistit, jak vlastně žáci tento pojem vnímají a co je ke lhaní vede. Teoretická část se z počátku zabývá vymezením rizikového a problémového chování, po-kračuje vymezením pojmu lhaní, důvody lhaní v běžném životě a lhaním z psychologického hlediska. Dále přechází ke lhaní u dětí, kde charakterizuje dětské lži a specifikuje typy lží u dětí. V praktické části této práce je využito kvantitativního výzkumu metodou dotaz-níkového šetření. V závěru práce je provedeno shrnutí získaných poznatků a uvedena do-poručení pro další práci.
dc.format 79 s. (18 217)
dc.format.extent 1242800
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject lež cs
dc.subject lhaní cs
dc.subject příčiny lhaní cs
dc.subject typy lží cs
dc.subject žák druhého stupně cs
dc.subject lie en
dc.subject lying en
dc.subject reasosn for lying en
dc.subject types of lies en
dc.subject pupil of the second stage of primary school en
dc.title Názor žáků druhého stupně základních škol na problematiku lhaní
dc.title.alternative The Opinion of Primary School Pupils on the Issue of Telling Lies
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Hana
dc.date.accepted 2015-06-01
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the issue of lying of the pupils of the second stage of pri-mary schools. The aim of this thesis is to discover how the pupils perceive lying and what makes them lie. The theoretical part begins with defining risky and problem behavior, then continues with the definition of lying, the reasons for lying in everyday life and the lying from the psychological viewpoint. Then it follows to children's lying where it characterizes children's lies and specifies the types of children's lies. The practical part uses the method of questionnaire survey of the quantitative research. The conclusion of the thesis presents the summary of the findings gained and states the recommendations for further research.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 38494
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-30
local.subject druhý stupeň základní školy cs
local.subject etika cs
local.subject lež cs
local.subject secondary school en
local.subject ethics en
local.subject lie en


Files in this item

Files Size Format View Description
dubravová_2015_dp.pdf 1.185Mb PDF View/Open None
dubravová_2015_op.doc 53Kb Unknown View/Open None
dubravová_2015_vp.docx 16.92Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account