dc.contributor.advisor |
Šišková, Šárka
|
|
dc.contributor.author |
Štorková, Marie
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T21:45:51Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T21:45:51Z |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3205
|
|
dc.description.abstract |
Inspirací mojí bakalářské práce jsou origami - japonské skládanky z papíru. V teoretické části se zabývám nejen skládankami, ale i náboženstvím (šintó), kulturou ( např. proč se začali origami skládat), osobnostmi (např. Akira Yoshizawa, tvůrce moderní origami)a dalšími tématy (např. výroba papíru), které s origami souvisí. Praktická část je plná úvah, odůvodnění a vysvětlení, proč jsem pracovala takovýmto způsobem. Proč jsem používala sublimační tisk, jaké jsem zvolila materiály a barevnost, proč jsem se od prostorových modelů dostala až ke konfekci, co je to plisé a do jaké míry mě ovlivnili japonští tvůrci. |
cs |
dc.format |
35 s. |
cs |
dc.format.extent |
4380036 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
origami
|
cs |
dc.subject |
orizuru
|
cs |
dc.subject |
šintó
|
cs |
dc.subject |
papír
|
cs |
dc.subject |
potisk
|
cs |
dc.subject |
geometrie
|
cs |
dc.subject |
prostor
|
cs |
dc.subject |
symetrie
|
cs |
dc.subject |
asymetrie
|
cs |
dc.subject |
origami
|
en |
dc.subject |
orizuru
|
en |
dc.subject |
Shinto
|
en |
dc.subject |
paper
|
en |
dc.subject |
printing
|
en |
dc.subject |
geometry
|
en |
dc.subject |
space
|
en |
dc.subject |
symmetry
|
en |
dc.subject |
asymmetry
|
en |
dc.title |
origami |
cs |
dc.title.alternative |
Origami |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Matějková, Leona |
|
dc.date.accepted |
2007-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
Origami - Japanese folders made from the paper are the inspiration of my bachelor work. The theoretical part is focused not only folders, but also on religion (shinto), culture (the start of holding origami), persons ( Akira Yoshizawa), and another topics which are in related to origami (for example production of paper). The practical part is full if ideas and explanations why I was working in such a way. The reason why I used the sublimation printing, which materials and colouring I used, why I got from the cubic costumes to confection, what does it mean "plisé" and the why I was influenced by Japanese designers. |
en |
dc.description.department |
Ústav produktového designu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/127
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design - Design oděvů |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Fashion Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Fine Arts |
en |
dc.identifier.stag |
5177
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|