Kulturní aspekty televizní reklamy na pivo
Show full item record
No preview available
Title:
|
Kulturní aspekty televizní reklamy na pivo |
Author: |
Kubíčková, Eliška
|
Advisor: |
Světlík, Jaroslav
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá sběrem, analyzováním a profilací reklamních apelů, formátů a provedení reklamních spotů zaměřených na pivo. Pozornost je zaměřena na vliv českých kulturních hodnot při užívání jmenovaných reklamních prvků v národní reklamě. V práci jsou analyzovány televizní reklamy na pivo pomocí vlastního výzkumu. Na základě zjištěných výsledků jsou poté profilovány jednotlivé části kreativní strategie zohledňující české kulturní prostředí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3219
|
Date:
|
2007-04-19 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.04.2017
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
4904
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account