Kulturní aspekty televizní reklamy na pivo

DSpace Repository

Language: English čeština 

Kulturní aspekty televizní reklamy na pivo

Show full item record

No preview available
Title: Kulturní aspekty televizní reklamy na pivo
Author: Kubíčková, Eliška
Advisor: Světlík, Jaroslav
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá sběrem, analyzováním a profilací reklamních apelů, formátů a provedení reklamních spotů zaměřených na pivo. Pozornost je zaměřena na vliv českých kulturních hodnot při užívání jmenovaných reklamních prvků v národní reklamě. V práci jsou analyzovány televizní reklamy na pivo pomocí vlastního výzkumu. Na základě zjištěných výsledků jsou poté profilovány jednotlivé části kreativní strategie zohledňující české kulturní prostředí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3219
Date: 2007-04-19
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.04.2017
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 4904


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kubíčková_2007_dp.pdfBlocked 783.8Kb PDF View/Open
kubíčková_2007_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
kubíčková_2007_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account