Analýza nákupního chování cílové skupiny 55+ v oblasti cestovního ruchu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza nákupního chování cílové skupiny 55+ v oblasti cestovního ruchu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Barešová, Petra
dc.contributor.author Pavlíková, Hana
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:39:27Z
dc.date.available 2015-07-24T12:39:27Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/32236
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce je analýza cestovního ruchu věkové skupiny 55+ ve městě Uničov a jeho okolí. Vzhledem k nárůstu této věkové skupiny, zvyšování věku dožití a zlepšování zdravotní kondice seniorů, se tento segment trhu stává velmi důležitým. Cílem práce je navrhnout doporučení, která zvýší atraktivitu cestování. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část se zabývá rozhodováním seniorů při nakupování, cestovním ruchem a rozdělením zájezdů. Ve druhé části je charakterizován demografický vývoj a analýza organizací, které seniorům umožňují cestovat také nabídka jejich zájezdů. Závěrem jsou navrhnuta doporučení, která by vedla ke zvýšení seniorského cestovního ruchu.
dc.format 64 s. (88 747)
dc.format.extent 1916053
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zájezdy cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject senior cs
dc.subject věková skupina 55+ cs
dc.subject stáří cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject tour en
dc.subject tourism en
dc.subject senior en
dc.subject age group 55+ en
dc.subject old age en
dc.subject questionnaire0 en
dc.title Analýza nákupního chování cílové skupiny 55+ v oblasti cestovního ruchu
dc.title.alternative Analysis of the Consumer Behaviour Target Group 55+ in Tourism
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2015-06-02
dc.description.abstract-translated The goal of the bachelor thesis is tourism analysis of the consumer behaviour in the Uničov town and its neighbourhood targeted to a group 55+. This market segment is very im-portant because it is constantly growing. Seniors' health condition is improved and age expectancy is increased. The goal of the thesis is to suggest recommendations that will increase attractiveness of traveling for senior. The work is divided into theoretical and practical part. The first part describes seniors'decision making related to shopping, tourism and division of travel agencies. The second part characterizes demographic trends and analysis of travel agencies and their offered trips. In conclusions, there are recommenda-tions, which would lead to an increase of senior tourism.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 35239
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-05-15


Files in this item

Files Size Format View Description
pavlíková_2015_dp.pdf 1.827Mb PDF View/Open None
pavlíková_2015_op.docx 27.44Kb Unknown View/Open None
pavlíková_2015_vp.docx 22.47Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account