Analýza nákupního chování cílové skupiny 55+ v oblasti cestovního ruchu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Barešová, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Pavlíková, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:39:27Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:39:27Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/32236
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce je analýza cestovního ruchu věkové skupiny 55+ ve městě Uničov a jeho okolí. Vzhledem k nárůstu této věkové skupiny, zvyšování věku dožití a zlepšování zdravotní kondice seniorů, se tento segment trhu stává velmi důležitým. Cílem práce je navrhnout doporučení, která zvýší atraktivitu cestování. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část se zabývá rozhodováním seniorů při nakupování, cestovním ruchem a rozdělením zájezdů. Ve druhé části je charakterizován demografický vývoj a analýza organizací, které seniorům umožňují cestovat také nabídka jejich zájezdů. Závěrem jsou navrhnuta doporučení, která by vedla ke zvýšení seniorského cestovního ruchu. |
|
dc.format |
64 s. (88 747) |
|
dc.format.extent |
1916053 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zájezdy
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
senior
|
cs |
dc.subject |
věková skupina 55+
|
cs |
dc.subject |
stáří
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
tour
|
en |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
senior
|
en |
dc.subject |
age group 55+
|
en |
dc.subject |
old age
|
en |
dc.subject |
questionnaire0
|
en |
dc.title |
Analýza nákupního chování cílové skupiny 55+ v oblasti cestovního ruchu |
|
dc.title.alternative |
Analysis of the Consumer Behaviour Target Group 55+ in Tourism |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2015-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of the bachelor thesis is tourism analysis of the consumer behaviour in the Uničov town and its neighbourhood targeted to a group 55+. This market segment is very im-portant because it is constantly growing. Seniors' health condition is improved and age expectancy is increased. The goal of the thesis is to suggest recommendations that will increase attractiveness of traveling for senior. The work is divided into theoretical and practical part. The first part describes seniors'decision making related to shopping, tourism and division of travel agencies. The second part characterizes demographic trends and analysis of travel agencies and their offered trips. In conclusions, there are recommenda-tions, which would lead to an increase of senior tourism. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
35239
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-05-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account