Vliv prostředí rodiny a školy na děti se specifickými poruchami učení
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Řehoř, Antonín
|
|
dc.contributor.author |
Svobodová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:39:44Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:39:44Z |
|
dc.date.issued |
2014-11-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/32333
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce Vliv prostředí rodiny a školy na děti se specifickými poruchami učení se zabývá problematikou těchto dětí v kontextu rodinného a školního působení. Cílem výzkumu je zmapovat a analyzovat hlavní faktory rodinného a školního prostředí, jež se podílí na průběhu vývoje těchto dětí ve spojení s výchovně-vzdělávacím procesem a získat tak integrovaný pohled na zmíněnou problematiku. V teoretické části jsou definována teoretická východiska specifických poruch učení, vlivy, které na tuto poruchu působí a ovlivňují její průběh včetně systému speciální výchovné a vzdělávací péče a podpory, která se sledovanou problematikou souvisí a na kterou navazuje praktická část práce. Empirická část je zpracována pomocí kvalitativní výzkumné strategie, realizované formou polostrukturovaných rozhovorů. |
|
dc.format |
102 s. |
|
dc.format.extent |
2792184 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
specifické poruchy učení
|
cs |
dc.subject |
dyslexie
|
cs |
dc.subject |
ADHD
|
cs |
dc.subject |
hyperaktivita
|
cs |
dc.subject |
prostředí rodiny a školy
|
cs |
dc.subject |
diagnostika
|
cs |
dc.subject |
školní neúspěšnost
|
cs |
dc.subject |
hodnocení
|
cs |
dc.subject |
vrstevnická skupina
|
cs |
dc.subject |
kompetence
|
cs |
dc.subject |
reedukace
|
cs |
dc.subject |
specific learning disabilities
|
en |
dc.subject |
dyslexia
|
en |
dc.subject |
ADHD
|
en |
dc.subject |
hyperactivity
|
en |
dc.subject |
home and school environments
|
en |
dc.subject |
diagnosis
|
en |
dc.subject |
school failure
|
en |
dc.subject |
evaluation
|
en |
dc.subject |
peer group
|
en |
dc.subject |
competence
|
en |
dc.subject |
re-education
|
en |
dc.title |
Vliv prostředí rodiny a školy na děti se specifickými poruchami učení |
|
dc.title.alternative |
The Influence of Family and School Environment on Children with Specific Learning Disabilities |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jůzlová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2015-05-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The dissertation The influence of the home and school environments on children with specific learning disabilities deals with the issues of these children in the context of the family and school interaction. The aim of the research is to map and analyse the main factors of the home and school environments which are involved in the process of development of these children in the context of the upbringing and educational process, in order to obtain an integrated perspective on this issue. The theoretical background of some specific learning disorders aspects is defined in the theoretical part besides the effects which have an influence on these disorders and affect its progress. The latter include the system of special upbringing and educational care and support, which is related to the issues being tracked in the work and is connected to the practical part of the work. The empirical part is processed by a qualitative research strategy realised in the form of semi structured interviews. |
|
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
35927
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-03-31 |
|
local.subject |
rodinné prostředí
|
cs |
local.subject |
klima školy
|
cs |
local.subject |
specifické poruchy učení
|
cs |
local.subject |
family environment
|
en |
local.subject |
school environment
|
en |
local.subject |
learning disabilities
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account