dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Kaleta, Miroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:39:55Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:39:55Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/32385
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací nově vzniklé kavárny Café Čítárna s aktivním kulturním programem. V teoretické části se zaměřuje na oblast marketingu v oblasti služeb a kultury, marketingovou komunikaci a její specifika v oblasti kultury, ale také na brandbuilding. Vzhledem k tomu, že Café Čítárna v rámci praktické a projektové části reálně vzniká, je cílem praktické části zhodnotit konkurenci v oblasti brandu a webových stránek, identifikovat vlastní silné a slabé stránky a definovat vlastní cílové skupiny. Dále se práce zaobírá kvalitativním šetřením za využití skupinového rozhovoru. Z analýzy kvalitativního šetření dále proběhl sběr primárních dat pomocí kvantitativního šetření formou dotazníku. Ze zjištěných dat v rámci analytické části se v projektové sekci práce přesune k tvorbě corporate identity Café Čítárna, navazujících propagačních materiálů, webových stránek a návrhů aktuální i dlouhodobou marketingovou komunikaci. |
|
dc.format |
85 s. (99 714 znaků) |
|
dc.format.extent |
2462228 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing hudby a umění
|
cs |
dc.subject |
kavárna
|
cs |
dc.subject |
culture
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing of music and art
|
en |
dc.subject |
coffehouse
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace art kavárny |
|
dc.title.alternative |
The Marketing Communication of an Art Cafe |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2015-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on marketing communication of newly established Café Čítárna, that came with active cultural events. Theoretical part covery marketing in field of services and culture, marketomg communication's specifics in cultural field and brandbuilding. Based on fact, that Café Čítárna starts it existence based on practical and project's part, main goal is to evaluate competitor's brand and website, identify own strong and weak points and define own target groups. Moreover, thesis focus on qualitative research by using focus group method. Based on the results, quantitative resesarch including primary data collection takes place, using questionnaire. Thesis then continue from collected data in analytic part and starts with coporate identity creation, followed by promotional materials, website and drafts for current and long-term marketing communication. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36978
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|