dc.contributor.advisor |
Chyťová, Silvie
|
|
dc.contributor.author |
Hradečná, Renata
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T01:20:57Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T01:20:57Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3280
|
|
dc.description.abstract |
Tématem mé diplomové práce je "Projekt rozvoje města Chropyně". Teoretická část je zaměřena na teorii regionu, strategický management a marketing regionu a v neposlední řadě na regionální politiku České republiky. Dále následuje analýza města Chropyně, která obsahuje rozbor demografie, občanské vybavenosti, trhu práce, infrastruktury a životního prostředí v Chropyni. Na základě tohoto rozboru města byla zpracována SWOT analýza. V závěrečné části jsou navrženy projekty vedoucí k rozvoji Chropyně. Hlavním cílem projektového plánu je společná koordinace veřejných a soukromých aktivit, rozvoj hospodářské prosperity a sociální stability města. |
cs |
dc.format |
79 s., 6 s. |
cs |
dc.format.extent |
2269948 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Region
|
cs |
dc.subject |
management a marketing regionu
|
cs |
dc.subject |
vnitřní a vnější prostředí
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
pro-jekt
|
cs |
dc.subject |
rozvoj města
|
cs |
dc.subject |
Region
|
en |
dc.subject |
region management and marketing
|
en |
dc.subject |
inner and outer environment
|
en |
dc.subject |
SWOT analyses project
|
en |
dc.subject |
town progress
|
en |
dc.title |
Projek rozvoje města Chropyně |
cs |
dc.title.alternative |
Development project of town Chropyně |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Schneider, Jaromír |
|
dc.date.accepted |
2007-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of my master thesis is "Development project of town Chropyně'q. Theoretical part focuses on region theory, region strategy management and marketing, and last but not least on regional politics of Czech Republic. Then follows analyses of town Chropyně, which contains demographic analysis, citizen facilities, job market, infrastructure, and en-vironment in Chropyně. Based on this town analysis was prepared a SWOT analysis. In last, final section are proposed projects leasing to progress of Chropyně, which have a goal of mutual coordination of public and private activities, progress of economic perspective and social stability of the town. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
6365
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
C |
|