dc.contributor.advisor |
Janíková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Šimánková, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T11:33:04Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T11:33:04Z |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/329
|
|
dc.description.abstract |
V teoretické částí mé diplomové práce řeším problematiku reklamy a propagace v rozhlase.Úvod jsem věnovala charakteristice a specifikám tohoto média i nutným změnám, kterými prošlo v posledních létech. Jejich důsledkem je např.změna úhlu pohledu na reklamu a vlastní propagaci. S využitím poznatků odborných publikací jsem se snažila konfrontovat teorii s praxí a zařadit do práce rozbor rozhlasové reklamy, její aktuální stav, i fakta, podložená statistickými údaji oficiálních výzkumů. Pro praktickou část jsem připravila monotématický rozhlasový večer na téma "Jací jsme", ve kterém jsem formou rozhlasové hry, fejetonu, rozhovoru se známou osobností a besedy s odborníkem chtěla upozornit na problémy v mezilidských vztazích, především v rodině, související podle mého názoru se změnou chápání partnerství a rodičovství v podmínkách naší stále ještě "nové" demokratické společnosti. |
cs |
dc.format |
86 s., 15 s.obr.příloh/ 51 s |
cs |
dc.format.extent |
1952322 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
rozhlas
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
zvuková reklama
|
cs |
dc.subject |
text
|
cs |
dc.subject |
Public Relations
|
cs |
dc.subject |
poslechovost
|
cs |
dc.subject |
radio
|
en |
dc.subject |
commercial
|
en |
dc.subject |
audio commercial
|
en |
dc.subject |
text
|
en |
dc.subject |
Public Realtions
|
en |
dc.subject |
rate of listening
|
en |
dc.title |
Reklama a propagace v rozhlase, Monotématické rozhlasové pásmo "Jací jsme" |
cs |
dc.title.alternative |
Commercial and promotion on the radio, Mono-theme evening named "The way we are" |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2006-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
In the theoretical part of my thesis I deal with the issue of commercial and promotion on the radio. The introduction concerns features and particularities of this medium, and necessary changes it has experienced in the past years. For instance, a changing frame of reference to its own promotion and commercial is a result of the process. Using knowledge from technical literature I try to compare theory with practice, and in my work I included the analysis of radio commercial, its current state, and facts based on stats coming from official researches. In the practical section I present my mono-theme evening named "The Way We Are'q, consisting of four forms: a radio drama, a feuilleton, an interview with a well-known personality, and a conversation with a specialist. By means of this composition I intend to point out problems in interpersonal relations, especially in families. In my opinion, such problems are connected with the change of perceiving partnership and parenthood in conditions created by our "still new'q democratic society. |
en |
dc.description.department |
Ústav animace a audiovize |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/183
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Fine Arts |
en |
dc.identifier.stag |
3004
|
|
dc.date.assigned |
2006-02-06 |
|
utb.result.grade |
A |
|