Role asistenta pedagoga z pohledu učitelů základních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role asistenta pedagoga z pohledu učitelů základních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petr Šafránková, Anna
dc.contributor.author Klumplerová, Denisa
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:44:01Z
dc.date.available 2015-07-24T12:44:01Z
dc.date.issued 2015-01-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33063
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na roli asistenta pedagoga z pohledu učitelů základních škol. Teoretická část vymezuje pojem asistenta pedagoga, minulost a současný vývoj a rozdíl mezi asistentem pedagoga a osobním asistentem. Dále popisuje kvalifikační předpoklady, osobnostní předpoklady a kompetence asistenta pedagoga. Ve třetí kapitole se zaměřuje na konkrétní výchovně-vzdělávací činnosti spolupráci s učitelem, žáky a rodiči žáků se speci-álně vzdělávacími potřebami. Praktická část za pomoci kvantitativního výzkumu zjišťuje názory učitelů na roli asistenta pedagoga ve výchovně-vzdělávacím procesu.
dc.format 57 s. (77 201 znaků)
dc.format.extent 1696734
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject asistent pedagoga cs
dc.subject učitel cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject osobní asistent cs
dc.subject pedagogical assistant en
dc.subject teacher en
dc.subject elementary school en
dc.subject personal assistant en
dc.title Role asistenta pedagoga z pohledu učitelů základních škol
dc.title.alternative The Role of a Teaching Assistant from the Point of View of Elementary School Teachers
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Polepilová, Renata
dc.date.accepted 2015-06-02
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the role of pedagogical assistant from the viewpoint of elementary school teachers. Theoretical part delineates the term pedagogical assistant, past and current developments and the difference between pedagogical and personal assistant. Furthermore, it describes qualification prerequisites, personal requirements and competen-ces of pedagogical assistant. The third chapter concentrates on actual upbringing and edu-cational process. Practical part with the help of quntative research inquires about teachers' opinions on the role of pedagogical assistant in upbringing and educational process.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 38576
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-30
local.subject asistenti pedagogů cs
local.subject teachers’ assistants en


Files in this item

Files Size Format View
klumplerová_2015_dp.pdf 1.618Mb PDF View/Open
klumplerová_2015_vp.docx 20.39Kb Microsoft Word 2007 View/Open
klumplerová_2015_op.docx 21.23Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account