Názory žáků na zařazení thanatologie do rámcového vzdělávacího programu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Polepilová, Renata
|
|
dc.contributor.author |
Kovalčíková, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:44:01Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:44:01Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33065
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá názory žáků základní školy na zařazení thanatologie do rámcového vzdělávacího programu. Teoretická část je zaměřená na vysvětlení pojmu thanatologie od její historie až po současnost a také pojetí thanatologie jako vyučovacího oboru. Druhá kapitola obsahuje charakteristické vymezení zkoumané skupiny dle vývojové psychologie a upozorňuje na prožívání zármutku a truchlení u této věkové skupiny. Třetí kapitola se věnuje rámcovému vzdělávacímu programu, jeho principům, charakteristice, pojetí a cílům. Praktická část bakalářské práce je realizována kvantitativním výzkumem pomocí dotazníkového šetření. |
|
dc.format |
68 s. (86 925 znaků) |
|
dc.format.extent |
2555277 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
thanatologie
|
cs |
dc.subject |
umírání
|
cs |
dc.subject |
smrt
|
cs |
dc.subject |
dospívání
|
cs |
dc.subject |
rámcový vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
thanatology
|
en |
dc.subject |
dying
|
en |
dc.subject |
death
|
en |
dc.subject |
adolescence
|
en |
dc.subject |
educational program
|
en |
dc.title |
Názory žáků na zařazení thanatologie do rámcového vzdělávacího programu |
|
dc.title.alternative |
Primary School Pupils' Opinions on the Inclusion of Thanatology in the Framework Educational Programme |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Petr Šafránková, Anna |
|
dc.date.accepted |
2015-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis deals with the views of primary school pupils on thanatology inclusion in the framework of the educational program. The theoretical part is focused on the notion of thanatology from its history to the present and also the concept of thanatology as a teaching field. The second chapter contains the characteristic limits of the investigated groups according to the developmental psychology and risk associated with it and also draws attention to the experience of grief and mourning in this age group. The third chapter is devoted to general educational program, its principles, characteristics, concepts and aims. The practical part of this thesis is a quantitative research using questionnaires. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
38578
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account