Názory žáků na zařazení thanatologie do rámcového vzdělávacího programu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Názory žáků na zařazení thanatologie do rámcového vzdělávacího programu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Polepilová, Renata
dc.contributor.author Kovalčíková, Klára
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:44:01Z
dc.date.available 2015-07-24T12:44:01Z
dc.date.issued 2015-01-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33065
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá názory žáků základní školy na zařazení thanatologie do rámcového vzdělávacího programu. Teoretická část je zaměřená na vysvětlení pojmu thanatologie od její historie až po současnost a také pojetí thanatologie jako vyučovacího oboru. Druhá kapitola obsahuje charakteristické vymezení zkoumané skupiny dle vývojové psychologie a upozorňuje na prožívání zármutku a truchlení u této věkové skupiny. Třetí kapitola se věnuje rámcovému vzdělávacímu programu, jeho principům, charakteristice, pojetí a cílům. Praktická část bakalářské práce je realizována kvantitativním výzkumem pomocí dotazníkového šetření.
dc.format 68 s. (86 925 znaků)
dc.format.extent 2555277
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject thanatologie cs
dc.subject umírání cs
dc.subject smrt cs
dc.subject dospívání cs
dc.subject rámcový vzdělávací program cs
dc.subject thanatology en
dc.subject dying en
dc.subject death en
dc.subject adolescence en
dc.subject educational program en
dc.title Názory žáků na zařazení thanatologie do rámcového vzdělávacího programu
dc.title.alternative Primary School Pupils' Opinions on the Inclusion of Thanatology in the Framework Educational Programme
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Petr Šafránková, Anna
dc.date.accepted 2015-06-02
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis deals with the views of primary school pupils on thanatology inclusion in the framework of the educational program. The theoretical part is focused on the notion of thanatology from its history to the present and also the concept of thanatology as a teaching field. The second chapter contains the characteristic limits of the investigated groups according to the developmental psychology and risk associated with it and also draws attention to the experience of grief and mourning in this age group. The third chapter is devoted to general educational program, its principles, characteristics, concepts and aims. The practical part of this thesis is a quantitative research using questionnaires.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 38578
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-30


Files in this item

Files Size Format View
kovalčíková_2015_dp.pdf 2.436Mb PDF View/Open
kovalčíková_2015_vp.docx 19.27Kb Microsoft Word 2007 View/Open
kovalčíková_2015_op.docx 20.23Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account