Volný čas v období střední dospělosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Andrysová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Levitová, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:44:02Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:44:02Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33070
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o volném čase v období střední dospělosti. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. První kapitola teoretické části se zabývá střední dospělostí a zvláštnostmi, které toto období doprovází. Další kapitola vymezuje volný čas, jeho funkce, historie, pohledy na volný čas, jak jedinci v období střední dospělosti mohou svůj volný čas využívat. Třetí kapitola se zabývá využíváním volného času, do kterého je zařazeno celoživotní učení, které je dále diferencováno. Praktická část se zabývá kvantitativním výzkumem a vyhodnocením výsledků. Cílem této práce je zjistit, jak respondenti tráví svůj volný čas. |
|
dc.format |
79 s. (115 104 znaků) |
|
dc.format.extent |
1993918 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
volný čas
|
cs |
dc.subject |
střední dospělost
|
cs |
dc.subject |
krize středního věku
|
cs |
dc.subject |
celoživotní učení
|
cs |
dc.subject |
zájmové vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
leisure time
|
en |
dc.subject |
middle adulthood
|
en |
dc.subject |
midlife crisis
|
en |
dc.subject |
lifelong learning
|
en |
dc.subject |
interest education
|
en |
dc.title |
Volný čas v období střední dospělosti |
|
dc.title.alternative |
Leisure Time in the Period of Middle Adulthood |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Martincová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2015-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with leisure time in the period of middle adulthood. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical section. The first part of theoretical section deal with middle adulthood and peculiarities which accompanies this period. Another part defines leisure, its function, history, views on leisure and how individuals in middle adulthood can use their leisure time. The third part deals with the spending leisure time, it is included in lifelong learning, which is further differentiated. The practical part deals with the quantitative research and evaluation of results. The aim of this work is to determine how respondents spend their leisure time. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
38583
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-30 |
|
local.subject |
osoby 30+
|
cs |
local.subject |
volnočasové aktivity
|
cs |
local.subject |
persons 30+
|
en |
local.subject |
leisure time activities
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account