Dopady sociálních sítí na žáky středních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Dopady sociálních sítí na žáky středních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Andrysová, Pavla
dc.contributor.author Machů, Šárka
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:44:02Z
dc.date.available 2015-07-24T12:44:02Z
dc.date.issued 2015-01-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33072
dc.description.abstract Bakalářská práce zaměřená na téma sociálních sítí je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou. V prvním úseku teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se internetu a jeho vývoj, dále jsou zde popsány sociální sítě, především ty, které jsou u nás v České Republice nejvíce používány. V další části jsou popsány pojmy jako dospívání, vrstevnická skupina, socializace a emoční vývoj v období dospívání. Nalezneme zde in-formace týkající se proměn jedince v období dospívání. V neposlední řadě se zaměřuje na volný čas a také historii volného času v České Republice nebo jeho využití, negativní a pozitivní dopady sociálních sítí. V praktické části jsou pomocí dotazníkového šetření vy-hodnoceny získané informace od respondentů, kterými jsou studenti vybraných středních škol. Pomocí grafů a tabulek jsou získané výsledky znázorněny. Cílem bakalářské práce je zjistit, zda žáci využívají svůj volný čas raději u internetu nebo aktivněji.
dc.format 76
dc.format.extent 1202338
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject internet cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject volný čas cs
dc.subject negativní dopady cs
dc.subject pozitivní dopady cs
dc.subject social network en
dc.subject internet en
dc.subject Facebook en
dc.subject free time en
dc.subject negative effects en
dc.subject positive impal en
dc.title Dopady sociálních sítí na žáky středních škol
dc.title.alternative The Impacts of Social Networks on Secondary School Students
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Cakirpaloglu, Panajotis
dc.date.accepted 2015-06-02
dc.description.abstract-translated Bachelor's thesis focused on the topic of social networks is divided into two parts, theoreti-cal and practical. In the first section of the theoretical part are explained basic concepts about the internet and its development, there are described the social network, especially those that are with us in the Czech Republic the most used. In the next section are descri-bed the concepts such as adolescence, vrstevnická group, socialization, and emotional de-velopment during adolescence. Here we find the in-formation relating to the transformati-ons of the individual in the period of adolescence. Last but not least is the focus on the free time and also the history of the free time in the Czech Republic or its use, the negative and the positive impact of social networking sites. In the practical part are using a questionnaire survey to you-evaluated the information obtained from the respondents, who are students of selected secondary schools. Using graphs and tables are the results obtained depicted. The aim of this thesis is to find out whether pupils use their spare time rather with the in-ternet or active
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 38585
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-29
local.subject středoškolští studenti cs
local.subject závislost na internetu cs
local.subject secondary school students en
local.subject netholism en


Files in this item

Files Size Format View
machů_2015_dp.pdf 1.146Mb PDF View/Open
machů_2015_vp.docx 14.67Kb Microsoft Word 2007 View/Open
machů_2015_op.docx 21.49Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account