dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Řeháková, Sandra
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T01:33:26Z |
|
dc.date.available |
2012-05-15T22:19:22Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3310
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je analyzovat event marketingové aktivity Městského úřadu Zlín vůči obyvatelům a turistům města. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení pojmu event marketing, popsání jeho vývoje a jeho začlenění do komunikačního mixu MÚ Zlín. V analytické části se zabývám konkrétním porovnáním eventů, které byly v minulosti pořádány se současnými. Součástí jsou i dva výzkumy zaměřené na celkovou eventovou nabídku města a její vnímání občany a turisty. Nakolik efektivitu nabídky ovlivňuje propagace a jak se eventy podílí na image města. Projektová část je zaměřena na doporučení, které by mělo MÚ Zlín udělat v event marketingové koncepci, taktéž na vytvoření nových eventů a jejich komunikaci k cílovým skupinám. |
cs |
dc.format |
136 |
cs |
dc.format.extent |
3708906 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2012 |
|
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
eventy
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
město
|
cs |
dc.subject |
obyvatelé
|
cs |
dc.subject |
potřeby
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
společenské
|
cs |
dc.subject |
kulturní
|
cs |
dc.subject |
sportovní akce
|
cs |
dc.subject |
symboly
|
cs |
dc.subject |
turisté
|
cs |
dc.subject |
citizins
|
en |
dc.subject |
cultural
|
en |
dc.subject |
social
|
en |
dc.subject |
sport events
|
en |
dc.subject |
events
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
needs
|
en |
dc.subject |
town
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
symbols
|
en |
dc.subject |
tourists
|
en |
dc.title |
Městský úřad Zlín a event marketing |
cs |
dc.title.alternative |
Zlin's townhall and event marketing |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2007-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to analyse event marketing activities in the town Zlin, which are targeted to citizins and tourists. In the theoretical part, the thesis, is focused on the term event marketing, describing its development and also its integration into communication mix. The analytical part of this work is focused on comparing events from the past to present day events. This part includes two researches, which are focused on the event's offer in the town and how it is percieved by citizens and tourists. And also how can promotion affects this event's offer and how can events affect the image of the town. The project part is focused on recommendation for the town event marketing conception and also on creating new events a its communication to focus groups. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4915
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|