dc.contributor.advisor |
Balvín, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Pisková, Radana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:44:35Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:44:35Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33183
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část bakalářské práce charakterizuje obory andragogika a gerontagogika, seznamuje s problematikou stáří a stárnutí a popisuje změny, které tuto část životní etapy doprovází. Objasňuje význam, cíle a funkce vzdělávání seniorů v rámci celoživotního učení. Zabývá se motivací a na druhé straně také bariérami vzdělávání v seniorském věku a představuje instituce, které se edukací seniorů zabývají. Empirickou část tvoří kvantitativní výzkum realizovaný formou dotazníkového šetření, zpracovaná získaná data a analýza vý-sledků. |
|
dc.format |
88 |
|
dc.format.extent |
1894498 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
andragogika
|
cs |
dc.subject |
gerontagogika
|
cs |
dc.subject |
stáří a stárnutí
|
cs |
dc.subject |
celoživotní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání seniorů
|
cs |
dc.subject |
motivace a bariéry ve vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
Adult education
|
en |
dc.subject |
gerontagogy
|
en |
dc.subject |
ageing
|
en |
dc.subject |
old age
|
en |
dc.subject |
lifelong learning
|
en |
dc.subject |
education for the elderly
|
en |
dc.subject |
motivations and barriers to education
|
en |
dc.title |
Zájem seniorů o vzdělávání ve Zlínském kraji |
|
dc.title.alternative |
The Interest of Seniors in Further Education in the Zlín Region |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Včelařová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2015-06-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical frame-work section of this thesis describes branches adult education and gerontagogy, it acquaintes with issues of ageing and living in an old age and describes the changes connected with this life stage. It explains the values, the aims and the functions of education for the elderly within lifelong learning. It deals with the motivation as well as with the obstacles of education for the elderly on the other hand and presents the institution connected with education for the elderly. The practical part of this thesis describes quantitative research made by questionnaire, the pro-cessed data and the analysis of the results. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
38787
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-28 |
|