Analýza metod měření sponzoringu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza metod měření sponzoringu |
Author: |
Sasínková, Martina
|
Advisor: |
Staňková, Pavla
|
Abstract:
|
Cílem teoretické části této bakalářské práce je analyzovat literární zdroje marketingové komunikace s důrazem na sponzoring, zjistit současnou situaci využívání sponzoringu v praxi a měření sponzorovaných aktivit firem v České republice a také objasňuje podnikovou filantropii a dárcovství. V praktické části je provedeno dotazníkové šetření sponzorovaných aktivit firem v České republice. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3324
|
Date:
|
2007-05-18 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
A
6845
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account