Návrh marketingové a krizové komunikace pro Aircraft Industries, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Krčková, Soňa
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:45:23Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:45:23Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33381
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá návrhem pro vylepšení marketingové a krizové komunikace pro společnost Aircraft Industries v Kunovicích. V teoretické části je stručně shrnut marketingový mix s marketingovou komunikací a poté způsoby marketingového výzkumu, se zaměřením na rozhovory. V praktické části je představena samotná společnost a její stávající marketingová a krizová komunikace, která je i podrobena několika analýzám. Ve třetí projektové části jsou pak rozepsány jednotlivé návrhy pro vylepšení marketingové a krizové komunikace ve společnosti a vše doprovází také časová, nákladová a krizová analýza. |
|
dc.format |
115 s. (167 314 znaků) |
|
dc.format.extent |
1953237 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
veletrhy
|
cs |
dc.subject |
krizová komunikace
|
cs |
dc.subject |
tisková mluvčí
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
Trade show
|
en |
dc.subject |
Crisis communication
|
en |
dc.subject |
Spokesperson
|
en |
dc.title |
Návrh marketingové a krizové komunikace pro Aircraft Industries, a.s. |
|
dc.title.alternative |
Suggestion of Marketing and Crisis Communication for Aircraft Industries, a.s. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Veselá, Julie |
|
dc.date.accepted |
2015-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with a proposal to improve marketing and crisis communications for the company Aircraft Industries in Kunovice. In the theoretical section is a brief summary Marketing mix with marketing communications and then ways of marketing research, focusing on interviews. In the practical part is introduced the company itself and its current marketing and crisis communication, which is also submitted to several analyzes. In the third part of the project are described the various proposals for improving marketing and crisis communications in company. This part also includes time, cost, and critical analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39062
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account